Gmina i Miasto Żuromin ogłasza przetarg
- Adres: 09-300 Żuromin, Pl. Piłsudskiego 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 23 6572637 , fax. 23 6572540
- Data zamieszczenia: 2012-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Żuromin
Pl. Piłsudskiego 3 3
09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
tel. 23 6572637, fax. 23 6572540
REGON: 00052853400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin.ibip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych z terenu Gminy i Miasta Żuromin na potrzeby realizacji projektu 9.1.2 Sukces osiągniemy gdy indywidualizację zastosujemy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego do 7 szkół podstawowych z terenu Gminy i Miasta Żuromin objętych projektem POKL 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych pn. Sukces osiągniemy gdy indywidualizację zastosujemy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki tj.: - 2 szt. tablic interaktywnych; - 4 szt. tablic interaktywnych mobilnych; - 4 szt. ekranów projekcyjnych; - 1szt. projektora; - 2 szt. laptopów - 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: - zał. nr 1 do SIWZ - Opis sprzętu multimedialnego - zał. nr 2 do SIWZ - Wykaz sprzętu multimedialnego w poszczególnych szkołach Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy oraz wprowadzony na rynek zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a także posiadał dokumenty wymagane przepisami prawa np. certyfikaty lub świadectwa bezpieczeństwa. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wraz ze sprzętem przekazał Zamawiającemu wszystkie elementy jego wyposażenia oraz pełną dokumentację (m.in. instrukcje obsługi, dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne), oraz bezterminową nieograniczoną terytorialnie licencję (sublicencję) na wykorzystanie oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem na dostarczonym sprzęcie i sprzęcie otrzymanym w ramach napraw. Oferowany sprzęt musi być gotowy do użycia tj. musi posiadać akcesoria niezbędne do pracy danego urządzenia. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi dostarczenie, załadunek, rozładunek przedmiotu zamówienia oraz montaż urządzeń. Dostarczany sprzęt musi być kompatybilny i współgrać z sobą: - Sprzęt do ZS Nr 1 w Żurominie - tablica interaktywna, projektor i laptop mają tworzyć zestaw multimedialny. Tablicę interaktywną należy zamontować na ścianie, niezbędne przewody umieścić w rynienkach natynkowych, projektor należy zamontować na suficie tak aby oświetlał całą powierzchnię aktywną tablicy. Należy dokonać kalibracji tablicy, projektora i komputera. - Sprzęt do SP w Będzyminie, SP w Chamsku, SP w Kliczewie Dużym, SP w Poniatowie, SP w Raczynach - tablica interaktywna mobilna oraz ekran projekcyjny muszą tworzyć zestaw multimedialny. Należy dokonać kalibracji tablicy z projektorem. Wykonawca przeszkoli min. 1 osobę w każdej z 7 szkół podstawowych w zakresie obsługi każdego z urządzeń. Miejscem dostawy pomocy dydaktycznych będą szkoły: SP w Będzyminie, SP w Chamsku, SP w Kliczewie Dużym, SP nr 1 w Żurominie, SP nr 2 w Żurominie, dla SP w Poniatowie, SP w Raczynach zgodnie z wykazem w załączniku nr 2 do SIWZ. W celu sprawdzenia zgodności dostarczonego sprzętu i oprogramowania z ofertą oraz poprawnością działania urządzeń i instalacji oprogramowania Wykonawca przeprowadzi pierwszą prezentację w każdej z 7 szkół podstawowych w obecności przedstawiciela Zmawiającego. Wykonawca na dostarczony sprzęt multimedialny udzieli 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru zamówienia. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć Opis dla każdego ze sprzętu z którego jednoznacznie musi wynikać jakie parametry posiada oferowany sprzęt. Opis ten będzie podstawą oceny spełnienia przez oferowane dostawy wymagań Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30 19 50 00-2 - Tablice 38 65 34 00-1 - Ekrany projekcyjne 38 65 21 00-1 - Projektory 30 21 31 00-6 - Komputery przenośne 30 12 13 00-6 - Urządzenia do powielania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin.ibip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Węgrowie oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Dodano: 2016-07-20 - Tablice pamiątkowe Projektu Modernizacja i rozbudowa systemu infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej Gminy Milanówek
Dodano: 2016-02-23 - Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2015-11-23 - Wykonanie i dostarczenie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu.
Dodano: 2015-11-05 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu
Dodano: 2015-10-19 - Zaprojektowanie oraz wykonanie tablic tyflograficznych dla osób niewidomych i słabowidzących, a także ich montaż w 18 Wydziałach Obsługi Mieszkańców Dzielnic m.st. Warszawy
Dodano: 2015-10-13 - Wykonywanie i sukcesywna dostawa nowych tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów, wykonanie i dostawa wtórników tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Otwocku
Dodano: 2015-05-22 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Staszica 15
Dodano: 2015-04-10 - Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Ciechanowie.
Dodano: 2015-04-09