Przetargi.pl
Dostawa sprzętu multimedialnego dla Domu Jana Matejki - Oddziału MNK, wraz z montażem i przeszkoleniem użytkownika

Muzeum Narodowe w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-062 Kraków, Al. 3-go Maja 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2955621 , fax. 012 2955555
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Krakowie
    Al. 3-go Maja 1 1
    30-062 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 2955621, fax. 012 2955555
    REGON: 00027596100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu multimedialnego dla Domu Jana Matejki - Oddziału MNK, wraz z montażem i przeszkoleniem użytkownika
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przetargu jest dostawa, montaż, uruchomienie oraz serwis sprzętu multimedialnego do Domu Jana Matejki - Oddziału Muzeum Narodowego w Krakowie, jak również serwis urządzeń. i przeszkolenie użytkownika. Montaż wszystkich elementów planowany jest w terminie do 30 lipca 2009 roku. Urządzenia muszą być tak dobrane, aby zapewniły ciągłą i bezawaryjną emisję multimedialnej części ekspozycji, w minimum 10-cio godzinnych cyklach. Konieczne jest zabezpieczenie projektora przed zanikiem napięcia. Konieczne jest odpowiednie przeszkolenie personelu muzeum w zakresie obsługi całości sprzętu. Przeszkolenie dotyczy minimum 3 osób w zakresie uruchamiania oraz wyłączenia wystawy po codziennej ekspozycji. I.2.Warunki serwisu i gwarancji. Wykonawca zapewnia podstawową obsługę serwisową dostarczonych urządzeń. - W razie awarii sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jego naprawę do maksymalnie 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii (telefoniczne, faksem lub drogą mailową) W razie niemożności usunięcia usterki na miejscu, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamienny sprzęt o równoważnych parametrach , na czas trwania naprawy, najpóźniej do godz. 9. 30 następnego dnia od którego nastąpiło zgłoszenie awarii. - Serwis gwarancyjny pokrywa również koszty związane z transportem urządzeń do naprawy jeżeli nie jest możliwe usunięcie usterki w siedzibie zamawiającego jak również przesyłkę elementów do dostarczonych urządzeń w ramach naprawy, odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzęt zastępczego na czas naprawy. Gwarancja winna wynosić: minimum 24 miesiące na urządzenia oraz minimum 300 godzin pracy na lampy do projektora I.3. Montaż - Wykonawca zamontuje dostarczone urządzenia zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego określonymi w niniejszym załączniku oraz w rysunkach: rzut sal z zabudową architektoniczną do wystawy. W celu dokonania przez wykonawców pomiarów niezbędnych do wyceny materiałów montażowych zamawiający udostępni pomieszczenia gdzie realizowana będzie instalacja. W tym celu zamawiający organizuje wizje lokalną w dniu: 15/06/2009, o godzinie 10:00, adres: Dom Jana Matejki, ul. Floriańska 41, 31-019 Kraków . - Urządzenia powinny być tak zamontowane aby nie zakłócały aranżacji wnętrza, tj. elementy montażu powinny być estetyczne i jak najmniej widoczne przez widza. - Wszystkie niezbędne elementy montażowe, okablowanie itp dostarcza Wykonawca. - Prace montażowe Wykonawca będzie mógł rozpocząć 17 lipca 2009 roku a zakończyć nie później niż 30 lipca 2009 roku. - Konieczne jest przeprowadzenie 1 dniowego testu działania urządzeń, przed otwarciem. - Materiał filmowy do każdego urządzenia będzie sporządzony jako oddzielny, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jego synchronizację dla poszczególnych urządzeń. I.4. Warunki odbioru i płatności. - Odbiór urządzeń nastąpi po uruchomieniu całości urządzeń przez Wykonawcę, i jego bezawaryjnej pracy przez jeden dzień, nie później niż do 31 lipca 2009 roku na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez obie strony - Do protokołu należy dołączyć: - instrukcje obsługi urządzeń, - oświadczenie o przeszkoleniu personelu muzeum w zakresie obsługi technicznej urządzeń wystawy (max. 2 osoby, w zakresie podstawowej obsługi sprzętu, w momencie dokonywania odbioru) - szczegółowe warunki gwarancji oraz karty gwarancyjne urządzeń - listę kontaktów serwisowych -Cena zawiera wszystkie elementy wykonania zamówienia, w szczególności: dostawę i montaż urządzeń, przeszkolenie użytkownika, dostarczenie pełnej dokumentacji technicznej z instrukcjami obsługi, kartami gwarancyjnymi, listą kontaktów serwisowych, gwarancję (min. 24 m-ce oraz minimum 300 godzin pracy na lampy do projektora) wraz z serwisem gwarancyjnym - Płatność nastąpi przelewem do 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego faktury wraz z protokołem odbioru podpisanym przez obie strony i wymaganymi załącznikami. I.5. Zobowiązania Muzeum. - odpowiednie stabilne miejsce do montażu sprzętu, szczególnie dla montażu projektorów, - pozwolenie dla ekipy technicznej na prace montażowe w dowolnych, lecz nie kolidujących z innymi ekipami porach, w celu dotrzymania terminu - Zamawiający zapewnia doprowadzenie zasilania 230 V do miejsc wskazanych przez Wykonawcę. I.6. Warunki techniczne przedmiotu zamówienia - sprzęt video musi zapewniać doskonałą jakość obrazu - sprzęt audio emitujący dźwięk musi być tak rozmieszczony aby jego emisja była doskonałej jakości w ściśle określonych miejscach, oraz żeby równocześnie nie dopuścić do sytuacji, aby w jednym miejscu dźwięki były słyszalne z różnych źródeł. I.7. Przeszkolenie użytkownika - przeszkoleniem objętych zostanie max. 2 osoby -zakres przeszkolenie będzie dotyczył podstawowej obsługi sprzętu -przeszkolenie będzie dokonane w momencie dokonywania odbioru sprzętu II. Specyfikacja techniczna sprzętu multimedialnego Opis ilość rodzaj sprzętu, (zamiast podanych typów sprzętu dopuszcza się sprzęt równoważny) 1. Projektor multimedialny wraz z obiektywem i uchwytem montażowym - technologia LCD lub DLP - siła światła min. 4000 AnsiLumen - rozdzielczość 1024 x 768 pixeli - akceptowane sygnały video - 720p, 1035i, 1080i - kontrast min. 1000:1 - regulacja obiektywu - lens Shift - możliwość zastosowania optyki pozwalającej na uzyskanie obrazu w formacie 16:9 o wysokości około 280 cm z odległości ok 6m. - świecący na ścianę w kolorze lekko różowym, - przeznaczony do pracy w cyklach 12/24h - zabezpieczony przed zanikami napięcia (UPS) szt 1 PANASONIC PT 4000E (lub równoważny) za równoważny, Zamawiający uzna taki sprzęt, którego parametry nie będą niższe od podanych UPS APC SMART 1000XL (lub równoważny) za równoważny, Zamawiający uzna taki sprzęt, którego parametry nie będą niższe od podanych 2. Odtwarzacze przenośne Audio-Video - wbudowany dysk o pojemności 40 GB; - obsługa formatów MPEG 1/2/4, AVI, WMV 7/8/9, WMA, DivX, MP3, RAW DV, JPG, GIF - wspiera rozdzielczości 640x480, 800x600, 1024x768, 1152x864, 1280x1024, 1600x1200, 1280x720(720p), 1280x768, 1360x768, 1366x768, 1600x900. - zasilanie z sieci 230 V (zasilacz) szt1 Cayin SMP PRO3 LB v.2.1 + HDD40GB (lub równoważny) za równoważny, Zamawiający uzna taki sprzęt, którego parametry nie będą niższe od podanych 3. Monitor z uchwytem montażowym (pionowy) - przekątna obrazu min. 65 - format obrazu 16 : 9 - jasność min. 450 cd/m2 - kontrast min. 2000 : 1 - rozdzielczość 1920x1080p - żywotność matrycy min. 50000 godzin - wejścia sygnałowe: DVI lub/i HDMI, BNC, RGB - tryb pracy portretowej - przystosowany do pracy ciągłej. -monitor musi być kompatybilny z odtwarzaczem ujętym w pkt 4. szt 1 4. Odtwarzacz twardodyskowy - wbudowany twardy dysk min 80 GB - odtwarzacz wyposażone w funkcję synchronizacji czasu na wszystkich odtwarzaczach spiętych w sieć - umożliwia obsługę plików HD, animacji Flash, HTML; plików jpg i plików tekstowych; - obsługa formatów: MPEG 1/2/4 , AVI, WMV 7/8/9 , WMA, DivX, MP3, RAW DV, JPG, GIF. - tryb portretowy - wspiera rozdzielczości 4:3 i 16:9 takie jak 640x480, 800x600, 1024x768, 1152x864, 1280x1024, 1600x1200, 1280x720 (720p), 1280x768, 1360x768, 1366x768, 1368x768, 1600x900, 1680x1050, 1920x1080, 1920x1200 -Zasilane z sieci 230 V - odtwarzacz powinien być kompatybilny z monitorem ujętym w pkt 3. 1 szt. Cayin WEBDUO LB600+HDD 80GB (lub równoważny) za równoważny, Zamawiający uzna taki sprzęt, którego parametry nie będą niższe od podanych 5. Kolumny głośnikowe aktywne - dwudrożny system głośnikowy - maksymalna skuteczność nie mniej niż 91 dB z odległości 1m - pasmo przenoszenia w zakresie nie mniej niż 45 Hz - 20kHz - moc znamionowa AES nie mniej niż 30 W - wspłczynik ochrony nie mniej niż IP 40 - waga nie więcej niż 2,5 kg - Dopuszczalne jest zaproponowanie dwóch rodzajów kolumn a) mniejszej o słabszych parametrach 2szt b) większej spełniającej w/w parametry - Zestaw zasilany prądem zmiennym 230 V. - Wejścia: RCA stereo mini jack oraz symetryczne; - Regulacja wysokich i niskich dźwięków w zakresie +/- 12 dB - (ewent. 2 par kolumn, zestaw aktywna - pasywna). 2 kpl Apart SDQ5P-BL (lub równoważny) za równoważny, Zamawiający uzna taki sprzęt, którego parametry nie będą niższe od podanych 6. Okablowanie systemu audio i video - wykonane zgodnie z standardami - musi zapewniać dostarczanie sygnału VIDEO oraz AUDIO do wszystkich urządzeń emitujących obraz oraz dźwięk, o parametrach zapewniających odpowiednią jakość, - z uwzględnieniem znacznych odległości pomiędzy odtwarzaczami video i audio, a projektorami i głośnikami kpl 1 7. Montaż urządzeń zgodnie z wytycznymi projektowymi Cena za te czynności zostanie wliczona do ceny urządzeń. 8. Uruchomienie systemu Cena za te czynności zostanie wliczona do ceny urządzeń. 9. Świadczenie usług serwisowych Cena za te czynności zostanie wliczona do ceny urządzeń. 10. Przeszkolenie użytkownika Cena za te czynności zostanie wliczona do ceny urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323220006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu tj.: a/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawią następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania według wzoru - załącznik nr 3 specyfikacji. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi: a. karty katalogowe producentów, w tym informacje o parametrach technicznych oferowanych urządzeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach