Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Pulmonologoczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup ogłasza przetarg
- Adres: 46-082 Kup, ul. Karola Miarki 6
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4695740 w. 409, 4695741 , fax. 077 469 57 40 w. 348
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Pulmonologoczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup
ul. Karola Miarki 6 6
46-082 Kup, woj. opolskie
tel. 077 4695740 w. 409, 4695741, fax. 077 469 57 40 w. 348
REGON: 53093851700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego w zestawach od 1 do 9 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprzęt medyczny: Zestaw nr 1=pompa infuzyjna, Zestaw nr 2=ekg Zestaw nr 3=defibrylator, Zestaw nr 4=pulsoksymetr, Zestaw nr 5=holter ciśnieniowy, Zestaw nr 6=ssak, Zestaw nr 7=kardiomonitor, Zestaw nr 8=gastrovideoskop, Zestaw nr 9=zestaw do prób wysiłkowych, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - który stanowi załącznik OFERTA do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do oferty. 3. Wypełniony(e) i podpisany(e) formularz(e) zestawienie parametrów technicznych - wg wzoru stanowiącego załączniki nr 2a - 2i do oferty 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do oferty. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do oferty. 7. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-kup.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z przystawką argonową
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu laparoskopowego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu - PN / 13 / 2016
Dodano: 2016-07-27 - sprawa nr 22/PN/2016
Dodano: 2016-07-15 - sprawa nr 15/PN/2016
Dodano: 2016-06-14 - P/8/2016 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie kolumny i lampy operacyjnej na potrzeby Zespołu
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa i montaż zestawu do litotrypsji pozaustrojowej ESWL dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - NLP.2016.16
Dodano: 2016-05-23 - DLG.39.577/16 Zakup i dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa wózków anestezjologicznych
Dodano: 2016-05-13 - P/3/2016 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwuramiennej kolumny na potrzeby Zespołu
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa aparatury medycznej w rozbiciu na 5 samodzielnych części
Dodano: 2016-04-07