Przetargi.pl
Budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje boisko-ORLIK 2012 oraz boiska do gry w softball przy ZS nr 1 z OS w Brzegu

Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0077 4169950 , fax. 077 4169952
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu
    ul. Robotnicza 12 12
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 0077 4169950, fax. 077 4169952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje boisko-ORLIK 2012 oraz boiska do gry w softball przy ZS nr 1 z OS w Brzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m) - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Warianty do wyboru Wariant I Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna; polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien na m2 Wysokość włókna min. 60mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) zasypana piaskiem i granulatem gumowym, z wklejanymi liniami boiska. Pod całą płytą boiska należy wykonać drenaż z rur drenarskich. Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową - Wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m) Podbudowa: - Podbudowa przepuszczalna kruszyw stabilizowanych mechanicznie z drenażem liniowym Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową . Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej Technologie układania nawierzchni: I Sposób: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. II Sposób: Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm. Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki, montowana w tulejach - 2 sztuki Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe o regulowanej wysokości zawieszenia siatki - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka 2.3. Ogrodzenie terenu boisk piłkarskiego i wielofunkcyjnego Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej, przedmiarów i specyfikacji technicznej wykonania i odbiorów robót stanowiących integralną cześć SIWZ. Ogrodzenie należy wykonać wokół boiska wielofunkcyjnego oraz wokół boiska piłkarskiego o wysokości 4,0 m na słupkach stalowych, wzmocnione na wysokości 2m i 4m prętem stalowym ocynkowanym pokrytym lakierem poliestrowym, z odciągami w postaci linek stalowych ocynkowanych. Słupki mocowane w fundamentach betonowych. W ogrodzeniach należy zamontować furtki i bramy wjazdowe. Ponadto w istniejącym ogrodzeniu szkoły koniecznym jest zamontowanie furtki umożliwiającej wejście na kompleks sportowy od ul. Makarskiego. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiących integralną część do SIWZ 2.4. Oświetlenie terenu boisk piłkarskiego i wielofunkcyjnego Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 10 masztach o wysokości min. 9m, usytuowane na fundamencie prefabrykowanym wykonanym wg. warunków producenta. Wraz z linia zasilającą zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej, przedmiaru oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbiorów robót stanowiących integralną cześć SIWZ 2.5. Chodniki Ciągi komunikacyjne należy wykonać z kostki polbrukowej gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamkniętej obrzeżem betonowym. 2.6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiących integralną cześć SIWZ Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. 3. Budowa budynku sanitarno-szatniowego 3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego Budynek zaplecza sanitarno-szatniowego jako budynek systemowo-modułowy wykończony drewnianymi zewnętrznymi panelami warstwowymi spełniający następujące wymogi funkcjonalne: magazyn sprzętu gospodarczo-sportowego, pomieszczenie trenera, dwa pomieszczenia łazienki w tym jedna łazienka dostosowana dla niepełnosprawnych, szatnie z łazienkami oddzielnie dla dwóch drużyn wraz z instalacjami wewnętrznymi i urządzeniami sanitarnymi. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej, przedmiaru oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbiorów robót stanowiących integralną cześć SIWZ. Należy wykonać także przyłącza kanalizacji sanitarnej, wodociągowej i deszczowej dla budynku zaplecza. 4. Budowa boiska do gry w softball Boisko zostanie usytuowane w południowej części terenu działek 547/8, 550 i 982/1. Kształt boiska to 1/4 okręgu o promieniu 60,96m + pas bezpieczeństwa szer 8,5m zgodnie ze szczegółowymi rysunkami zawartymi w projekcie technicznym stanowiącym integralną część do SIWZ. Boisko będzie ogrodzone wysokim stalowym ogrodzeniem z siatki o zmiennej wysokości zgodnie ze szczegółowymi rysunkami zawartymi w projekcie technicznym stanowiącym integralną część do SIWZ. Płytę boiska stanowi teren płaski o trzech rodzajach nawierzchni: - trawiastej - trawa naturalna o pow. 2758m2 na warstwie urodzajnej o grubości 12cm o składzie: piasek płukany 65%, ziemia kompostowa 20%, torf odkwaszony 15% na podbudowie z kruszywa łamanego, piasku, geowłókniny - z mączki ceglano-glinianej o pow. 744,0 m2 o gr 12 cm na podbudowie z kruszywa łamanego, piasku, geowłókniny - z kamienia łamanego (gryz kamienny) - pas szerokości 125 cm wzdłuż całego ogrodzenia o pow. 478m2 na podbudowie Wyposażenie boiska do gry w softball: - baza domowa - cokół betonowy 48x48cm o wysokości 10cm na którym umieszcza się belkę drewnianą wykończoną warstwą gumy; - bazy - wylewki betonowe 15x15 cm o wysokości 13cm na podsypce piaskowej, do osadzenia mocowania baz, które dostępne są w formie gotowych elementów - w celu należytej pielęgnacji nawierzchni boiska zaprojektowano automatyczne zraszacze - pod całą powierzchnią boiska zaprojektowano drenaż rurami perforowanymi w otulinie z geowłókniny, która zapobiega zamulaniu się rur. Zastosowane nawierzchnie boiska przepuszczają wodę, która następnie odprowadzana będzie drenażem do istniejącej kanalizacji - boksy dla zawodników - 2 sztuki - o konstrukcji stalowej - układ konstrukcyjny stanowią ramy z rur stalowych osadzone w punktowych fundamentach betonowych, stężone w poziomie poprzecznymi ryglami, obudowa wykonana z blachy stalowej fałdowanej, powlekanej lakierem, boki boksów osłonięte siatką - pow. użytkowa jednego boksu - 11,2m2 - ogrodzenie boiska o różnej wysokości w zależności od odległości od bazy domowej, o konstrukcji stalowej spawanej, wypełnione siatką stalową powlekaną o oczkach 45x45 wraz z furtkami i bramami - zasilanie oświetlenia boiska i zasilanie siłowników zraszaczy odbywać się będzie z obwodów zabezpieczonych w rozdzielni TE w budynku zaplecza kompleksu ORLIK 2012. Boisko będzie oświetlone naświetlaczami zainstalowanymi na 5 słupach stalowych. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej, przedmiaru oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbiorów robót stanowiących integralną cześć SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 38.530,00. zł (słownie: trzydzieści osiem tysięcy pięćset trzydzieści złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. 1 Oddział Brzeg Nr 17 1090 2141 0000 0005 5800 0532. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej typu sztuczna trawa na podbudowie z kruszywa łamanego z drenażem i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców) 2) dysponowanie w celu wykonania zamówienia osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej- min 1 osoba , b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych- min 1 osoba, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - min 1 osoba 3) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 4) posiadanie środków własnych lub dostęp do kredytu w wysokości min. 500.000,00 zł 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią załączniki nr 2 i 3 do siwz 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej typu sztuczna trawa na podbudowie z kruszywa łamanego z drenażem i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) oświadczenia: a. w sprawie podjęcia obowiązków przez kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej na zał nr 6 do swiz. Do oświadczenia należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień: tj. kserokopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie we wskazanych wyżej specjalnościach, czytelną kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, czytelną kserokopię decyzji lub zaświadczenia o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14 lutego 1995 roku) b. w sprawie podjęcia obowiązków przez kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych na zał nr 7 do swiz. Do oświadczenia należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień: tj. kserokopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie we wskazanych wyżej specjalnościach, czytelną kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, czytelną kserokopię decyzji lub zaświadczenia o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14 lutego 1995 roku) c. w sprawie podjęcia obowiązków przez kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na zał nr 8 do swiz. Do oświadczenia należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień: tj. kserokopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie we wskazanych wyżej specjalnościach, czytelną kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, czytelną kserokopię decyzji lub zaświadczenia o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14 lutego 1995 roku) 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 500.000,00 zł brutto, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: A. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. B. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 1. Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd lub dokument równoważny), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com). 2. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 3. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 5. Do oferty należy załączyć także kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiaru robót. Przedmiar robót jest opracowaniem pomocniczym i służy orientacyjnemu wyliczeniu i zestawieniu planowanych prac Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów, które mogą się pojawić i być przywołane w specyfikacji służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji projektowo-kosztorysowej. Dopuszcza się zamieszczenie rozwiązań w oparciu o produkty (wyroby) innych producentów pod warunkiem spełnienia tych samych właściwości technicznych i wartości użytkowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach