Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO RÓZNEGO I JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY PACJENTA ORAZ WORKÓW I POJEMNIKÓW NA ODPADY MEDYCZNE

Samodzielny Publiczny Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Poznańska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 428 700 , fax. 957 428 701
  • Data zamieszczenia: 2020-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
    ul. Poznańska 109
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 957 428 700, fax. 957 428 701
    REGON: 29013300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.obrzyce.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO RÓZNEGO I JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY PACJENTA ORAZ WORKÓW I POJEMNIKÓW NA ODPADY MEDYCZNE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu sprzętu medycznego różnego oraz jednorazowego użytku dla potrzeb pacjentów oraz worków i pojemników. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Zakres przedmiotu zamówienia opisano w formularzach cenowych tj. załącznikach nr 5 A, 5 B, 5 C . Podane w formularzach cenowych ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy i służą do obliczania ceny ofertowej ( tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania. . 4.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części : 4.2.1 Część nr 1- Sprzęt medyczny – różny Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu nr 1 dotyczy sukcesywnych dostaw sprzętu medycznego różnego. Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 5 A do SIWZ. 4.2.2. Część nr 2- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku do higieny pacjenta Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu nr 2 dotyczy sukcesywnych dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku do higieny pacjenta Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 5 B do SIWZ. 4.2.3. Część nr 3- Worki i pojemniki na odpady medyczne Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu nr 3 dotyczy sukcesywnych dostaw worków i pojemników na odpady medyczne. Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 5 C do SIWZ. 4.3. Zamawiający informuje, że oferta, która nie będzie odpowiadała opisowi przedmiotu zamówienia w danym zadaniu (pakietu), zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.4. Oferowany sprzęt medyczny ( cz. 1) winien spełniać wymogi wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych, być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP, być oznaczony znakiem CE. Okres przydatności oferowanych wyrobów do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty ich dostawy. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści IDW „przedmiotem zamówienia”. 4.5. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia w stosunku do których wymaga zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 ,poz. 1320 ze zm.) 4.6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt. 6 Pzp. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia o jakim stanowi art. 36aa ust. 3 Pzp, tzn. maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, niektóre bądź wszystkie 3 części zamówienia. 4.7 Każda część oceniana będzie odrębnie. 4.8. Zamawiający informuje, że oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia w danej części (pakietu), w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona, jako nieodpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.10. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 4.11. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: 4.11.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do: wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw (firm) podwykonawców 4.11.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4.12. Wymagania stawiane wykonawcy: 4.12.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 4.12.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 4.12.3.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4.12.4.Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4.12.5.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4.13. Wymagania organizacyjne. 4.13.1.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostaw zgodnie z wymogami opisanymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz oferty”, formularze cenowe na składaną część oferty – załącznik nr 5- część od 1 do 3 oraz oświadczenia wymagane postanowieniami punktu 8.1 SIWZ Zamawiający informuje, iż niezłożenie załącznika nr 1 do SIWZ „Formularz oferty”, formularzy cenowych na składaną część oferty – załącznik nr 5- Pakiet od 1 do 3 spowoduje odrzucenie oferty jako nieodpowiadającej treści SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty. 4.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 SIWZ. 5. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentu, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia zwanego dalej „Rozporządzeniem w sprawie rodzajów dokumentów”, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w „Rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów”, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem adresu e-mail: sekretariat@obrzyce.eu w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 9.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 10. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów lub oświadczeń przez osobę(y) nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy wraz z ofertą złożyć stosowne Pełnomocnictwo. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8.23. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach