Dom Pomocy Społecznej w Bończy ogłasza przetarg
- Adres: 22-310 Kraśniczyn, Bończa
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825 774 136 , fax. 825 774 136
- Data zamieszczenia: 2020-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Bończy
Bończa
22-310 Kraśniczyn, woj. lubelskie
tel. 825 774 136, fax. 825 774 136
REGON: 29436100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.boncza.dps.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego oraz sprzętu sprzątającego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID - 19 w domach pomocy społecznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie zostaje podzielone na dwie odrębne Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia.1. Przedmiotem zamówienia"Części 1 - Dostawa sprzętu medycznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii CIVID - 19 w domach pomocy społecznej" jest dostawa urządzeń i artykułów medycznych, na potrzeby DPS Bończa.Celem dostaw jest profilaktyka zakażeń oraz przeciwdziałanie skutkom pandemii COVID-19.Miejsce dostaw - siedziba DPS w Bończy 22 -310 Kraśniczyn.CPV: 33000000-0 Urządzenia medyczne,farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała.Przedmiotem Części2. Dostawa sprzętu sprzątającego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID w domach pomocy społecznej" jest dostawa sprzętu i urządzeń służących utrzymaniu higieny pomieszczeń, na potrzeby DPS w Bonczy, niezbędnego do prowadzenia profilaktyki zakażeń oraz przeciwdziałania skutkom pandemii COVID -19. Miejsce dostaw - siedziba DPS w Bończy, 22 -310 Kraśniczyn. CPV: 42000000-6 Maszyny przemysłowe 42900000-5 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy zawiera Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ dla Części 1 i Części 2. Załączniki są integralnym elementem SIWZ.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art.29 ust.4 ustawy Pzp.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22, ust.1 dotyczące:-kompetencji lub uprawnień dp prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,-sytuacji ekonomicznej lub finansowej,- zdolności technicznej lub zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uznaje, że wykonawca spełnia warunki w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Pzp,na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający uznaje, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt 12-23 oraz art.24 ust.5pkt 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy Pzp, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez zamawiającego informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy - Załącznik nr 6 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, bezpośrednio pozyskał dane osób fizycznych, to ciąży na Wykonawcy obowiązek informacyjny przewidziany w art.13 RODO względem tych osób, których dane osobowe dotyczą.Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art.14 RODO - Załącznik nr 7.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa leków, środków medycznych, materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i wyposażenia sal terapeutycznych
Dodano: 2023-04-20 - Dostawa testów kasetkowych na obecność SARS-CoV-2
Dodano: 2022-03-16 - Dostawa medium trnasportowego do testów PCR i pałeczek do pobierania wymazów
Dodano: 2022-03-10 - Test kasetkowy antygenowy na obecność SARS-CoV-2
Dodano: 2022-03-10 - Test kasetkowy na obecność SARS-COV-2
Dodano: 2022-03-08 - "Zakup i dostawa środków ochrony osobistej w ramach dotacji z ,,Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 z przeznaczeniem na przygotowanie i zabezpieczenie domów pomocy społecznej przed wzrostem zakażeń wywołanych wirusem SARS-COV-2”.
Dodano: 2021-12-30 - Zakup i dostawa środków ochrony osobistej w ramach dotacji z ,,Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 z przeznaczeniem na przygotowanie i zabezpieczenie domów pomocy społecznej przed wzrostem zakażeń wywołanych wirusem SARS-COV-2
Dodano: 2021-12-09 - ZWS/01193/21/SZ
Dodano: 2021-04-13 - ZWS/01187/21/SZ
Dodano: 2021-04-13