Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego oraz sprzętu sprzątającego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej

Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Kwiatowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 576 32 15, , fax. 82 576 10 84
  • Data zamieszczenia: 2020-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie
    ul. Kwiatowa 1
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 82 576 32 15, , fax. 82 576 10 84
    REGON: 65459800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskrasnystaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego oraz sprzętu sprzątającego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostaje podzielone na dwie odrębne Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia „Części 1 - Dostawa sprzętu medycznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa urządzeń i artykułów medycznych, na potrzeby DPS Krasnystaw wraz z filiami. Celem dostaw jest profilaktyka zakażeń oraz przeciwdziałanie skutkom pandemii COVID-19. Miejsce dostaw - siedziba DPS w Krasnymstawie przy ul. Kwiatowej 1. CPV: 33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 2. Przedmiotem „Części 2 – Dostawa sprzętu sprzątającego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa sprzętu i urządzeń służących utrzymaniu higieny pomieszczeń, na potrzeby DPS Krasnystaw wraz z filiami, niezbędnego do prowadzenia profilaktyki zakażeń oraz przeciwdziałania skutkom pandemii COVID-19. Miejsce dostaw - siedziba DPS w Krasnymstawie przy ul. Kwiatowej 1. CPV: 42000000-6 Maszyny przemysłowe 42900000-5 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy zawiera Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ dla Części 1 i Części 2. Załączniki są integralnym elementem SIWZ. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust.1 dotyczące: - kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, - sytuacji ekonomicznej lub finansowej, - zdolności technicznej lub zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uznaje, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający uznaje, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – Załącznik nr 6 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, bezpośrednio pozyskał dane osób fizycznych, to ciąży na Wykonawcy obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem tych osób, których dane osobowe dotyczą. Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Załącznik nr 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach