Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie Sanatorium Kujawiak 1 po modernizacji. przy ul. Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu. ZP 8-09 zadania od 1-3

"Solanki" Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Solankowa 77
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3563100 , fax. 052 3574016
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Solanki" Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o.
    ul. Solankowa 77 77
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3563100, fax. 052 3574016
    REGON: 00028813600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.solanki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Skarbu Państwa Lecznictwo Uzdrowiskowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie Sanatorium Kujawiak 1 po modernizacji. przy ul. Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu. ZP 8-09 zadania od 1-3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie nr 1 - Dostawa sprzętu medycznego: mat gimnastycznych, pulsometrów zegarowych, stołów do terapii manualnej, sprzęt na salę gimnastyczną do kinezyterapii i fizykoterapii itp.wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zadanie nr 2 - Dostawa urządzeń medycznych z montażem i przeszkoleniem pracowników: wanna do ręcznego masażu podwodnego, wielofunkcyjna wanna do hydroterapii, natrysk płaszczowy sterowany elektronicznie, Katedra biczy szkockich szkockich inne urządzenia do kąpieli leczniczych wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 5 do SIWZ 3. Zadanie nr 3 - Dostawa urządzeń medycznych z montażem i przeszkoleniem pracowników: sauna - kabina Infrared 4- 5 osobowa, wanna do hydromasażu, apartament Spa, wanna terapeutyczna do automatycznego hydromasażu strefowego, wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - ocena na podstawie aktualnego dokumentu stwierdzającego wpis do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - ocena na podstawie oświadczenie z art. 22 U.P z. p. . na form. ofertowym zał. nr 1 do SIWZ. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - ocena na podstawie oświadczenie z art. 22 U.P z. p. . na form. ofertowym zał. nr 1 do SIWZ. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - ocena na podstawie oświadczenie z art. 22 U.P z. p. . na form. ofertowym zał. nr 1 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - ofert. B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solanki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach