"Solanki" Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Solankowa 77
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3563100 , fax. 052 3574016
- Data zamieszczenia: 2009-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Solanki" Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o.
ul. Solankowa 77 77
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3563100, fax. 052 3574016
REGON: 00028813600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.solanki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Skarbu Państwa Lecznictwo Uzdrowiskowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie Sanatorium Kujawiak 1 po modernizacji. przy ul. Wilkońskiego 23 w Inowrocławiu. ZP 8-09 zadania od 1-3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zadanie nr 1 - Dostawa sprzętu medycznego: mat gimnastycznych, pulsometrów zegarowych, stołów do terapii manualnej, sprzęt na salę gimnastyczną do kinezyterapii i fizykoterapii itp.wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zadanie nr 2 - Dostawa urządzeń medycznych z montażem i przeszkoleniem pracowników: wanna do ręcznego masażu podwodnego, wielofunkcyjna wanna do hydroterapii, natrysk płaszczowy sterowany elektronicznie, Katedra biczy szkockich szkockich inne urządzenia do kąpieli leczniczych wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 5 do SIWZ 3. Zadanie nr 3 - Dostawa urządzeń medycznych z montażem i przeszkoleniem pracowników: sauna - kabina Infrared 4- 5 osobowa, wanna do hydromasażu, apartament Spa, wanna terapeutyczna do automatycznego hydromasażu strefowego, wg zestawienia na formularzu ilościowo wartościowym załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - ocena na podstawie aktualnego dokumentu stwierdzającego wpis do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - ocena na podstawie oświadczenie z art. 22 U.P z. p. . na form. ofertowym zał. nr 1 do SIWZ. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - ocena na podstawie oświadczenie z art. 22 U.P z. p. . na form. ofertowym zał. nr 1 do SIWZ. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - ocena na podstawie oświadczenie z art. 22 U.P z. p. . na form. ofertowym zał. nr 1 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - ofert. B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solanki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doposażenie 2 sal dydaktycznych przy ul. Łukasiewicza 1 w zakresie zakupu wraz z dostawą aparatury medycznej realizowany w ramach projektu Nauczanie symulacyjne drogą rozwoju dydaktyki medycznej w Collegium Medicum Uniwersytetu Mikołaja Kopernika współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Dodano: 2016-07-25 - DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - RĘKAWICE
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa USG, Echo serca, KTG - Nr sprawy: ZP/10/2016
Dodano: 2016-07-08 - Zakup i dostawa wyposażenia gabinetu okulistycznego w tym: tonometru bezkontaktowego, tonometru impresyjnego Schioetza, lampy szczelinowej, stolika okulistycznego, dioptriomierza automatycznego, Panela LCD, Testu Muchy, Testu Ishihary, autorefraktometru z keratometrem, perymetru komputerowego, kasety szkieł próbnych, oprawki probierczej
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa morcelatora
Dodano: 2016-06-30 - Zakup i dostawa aparatu do znieczulenia z monitorem dla dzieci i dorosłych
Dodano: 2016-06-27 - Zakup, dostawa i instalacja sprzętu medycznego na oddział ginekologiczno - położniczy Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie , oznaczenie sprawy PN-12/2016
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa aparatury medycznej dla oddziału neonatologii - Sprawa nr ZP/8/2016
Dodano: 2016-06-23 - Dostawy środków pomocniczych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2016-06-10 - Urządzenia medyczne i rehabilitacyjne
Dodano: 2016-06-01