Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
- Data zamieszczenia: 2020-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Wybrzeże L.Pasteura 1
50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
REGON: 00028898100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umed.wroc.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego, laboratoryjnego i mikroskopu na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego, laboratoryjnego i mikroskopu na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 części osobno ocenianych, tj.: Część 1 Termocykler na potrzeby Laboratorium Naukowego w Katedrze i Zakładzie Dydaktyki Chirurgicznej Część 2 Mini inkubator z termostatem i funkcją wytrząsania oraz wyposażeniem dodatkowym na potrzeby Katedry i Zakładu Farmakognozji i Leku Roślinnego Część 3 Mikroskop dydaktyczny z kamerą na potrzeby Katedry i Zakładu Biologii Molekularnej i Komórkowej Część 4 System do obrazowania komórek w czasie z inkubatorem oraz mikroskopem fluorescencyjnym na potrzeby Katedry i Zakładu Immunologii Klinicznej Część 5 Analizator komórek oparty na wykorzystaniu technologii impedancji elektrycznej w czasie rzeczywistym bez konieczności ich znakowania na potrzeby Katedry i Zakładu Biomedycznych Analiz Środowiskowych Część 6 Zestaw do pomiarów w ruchu dla Zakładu Rehabilitacji w Dysfunkcjach Narządu Ruchu 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej, stanowiącym załącznik nr 2 część 1-6 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 3. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – załącznik nr 1 część 1-6 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 część 1-6 do Siwz). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1 część 1-6 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1-4 niniejszej Siwz, 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do Siwz
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SZP/242-026/2024, Dostawa aparatu do elektroprzędzenia dla Katedry Katedry Zaawansowanych Technologii Materiałowych dla Wydziału Chemicznego PWr
Dodano: 2024-02-16 - Dostawa młyna planetarno-kulowego dla Katedry Zaawansowanych Technologii Materiałowych Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2023-12-21 - SZP/242-315/2023, Dostawa komory do hodowli / badań w warunkach beztlenowych dla Katedry Biomedycznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr
Dodano: 2023-11-27 - SZP/242-283/2023 Dostawa młyna miksującego na 2 stanowiska do mielenia dla Katedry Chemii Bioorganicznej.
Dodano: 2023-09-15 - Dostawa drobnego sprzętu dla Ogrodów doświadczeń w podziale na 2 części
Dodano: 2023-05-30 - Dostawa materiałów optomechanicznych dla Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej – zadania.
Dodano: 2023-04-13 - Dostawa drobnego sprzętu dla Ogrodów doświadczeń w podziale na 2 części
Dodano: 2023-04-06 - Dostawa materiałów zużywalnych z podziałem na 48 części na podstawie umowy ramowej
Dodano: 2023-02-21 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2022-12-20 - Dostawa zestawu wolnostojących komór do roślinnych kultur in vitro z regulacją temperatury i oświetlenia na potrzeby Katedry Biologii i Biotechnologii Farmaceutycznej UMW przy ul. Borowskiej 211 A
Dodano: 2022-09-15