Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego, komputerowego i do sprzątania w ramach projektu pn. „Poprawa ergonomii pracy w Szpitalu Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o."

SZPITAL CHORÓB PŁUC W SIEWIERZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Zbigniewa Oleśnickiego 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 67 41 111
  • Data zamieszczenia: 2022-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZPITAL CHORÓB PŁUC W SIEWIERZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Zbigniewa Oleśnickiego 21
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 32 67 41 111
    REGON: 276271179
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającyspółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego, komputerowego i do sprzątania w ramach projektu pn. „Poprawa ergonomii pracy w Szpitalu Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1 – Łóżka szpitalne wraz z materacem i szafki przyłóżkowe,1. Elektryczne łóżko szpitalne wraz z materacem - zgodne z opisem Załącznika nr 2 - Formularza asortymentowo-cenowego w ilości 27 szt.2. Szafka przyłóżkowa dwustronna przejezdna - zgodna z opisem Załącznika nr 2 - Formularza asortymentowo-cenowego w ilości 27 szt.Część nr 2 – Sprzęt medyczny:1. Maty do przesuwania pacjentów - zgodne z opisem Załącznika nr 2 - Formularza asortymentowo-cenowego w ilości 10 szt.2. Lekki wózek do transportu pacjenta w pozycji siedzącej z możliwością szybkiego demontażu kół, składany krzyżakowo, z możliwością dopasowania do użytkownika - zgodny z opisem Załącznika nr 2 - Formularza asortymentowo-cenowego w ilości 3 szt.3. Wózki wielofunkcyjne zabiegowe - zgodne z opisem Załącznika nr 2 - Formularza asortymentowo-cenowego w ilości 4 szt.4. Wózki do przewozu bielizny - zgodne z opisem Załącznika nr 2 - Formularza asortymentowo-cenowego w ilości 2 szt.5. Fotele do iniekcji - zgodne z opisem Załącznika nr 2 - Formularza asortymentowo-cenowego w ilości 3 szt.6. Lampa bakteriobójcza, przepływowa (dezynfekcja powietrza w obecności ludzi) - zgodnie z opisem Załącznika nr 2 - Formularza asortymentowo-cenowego w ilości 6 szt.Część nr 3 – Sprzęt komputerowy:1. Szerokokątne monitory - zgodnie z opisem Załącznika nr 2 - Formularza asortymentowo-cenowego w ilości 17 szt.2. Ergonomiczny klawiatura - zgodnie z opisem Załącznika nr 2 - Formularza asortymentowo-cenowego w ilości 17 szt.3. Ergonomiczne myszy - zgodnie z opisem Załącznika nr 2 - Formularza asortymentowo-cenowego w ilości 17 szt.Część nr 4 – Sprzęt biurowy:1. Biurka: blat nieodbijający światła oraz indywidualną- elektryczną regulacją wysokości blatów o dużej powierzchni (wymiary wskazane) - zgodnie z opisem Załącznika nr 2 - Formularza asortymentowo-cenowego w ilości 17 szt.2. Fotele biurowe - zgodnie z opisem Załącznika nr 2 - Formularza asortymentowo-cenowego w ilości 17 szt.Część nr 5 – Wózek do sprzątania:1. Wózek do sprzątania o parametrach - zgodnie z opisem Załącznika nr 2 - Formularza asortymentowo-cenowego w ilości 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach