Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POTRZEB SZPITALA

Samodzielny Publiczny Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Poznańska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 428 700 , fax. 957 428 701
  • Data zamieszczenia: 2019-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
    ul. Poznańska 109
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 957 428 700, fax. 957 428 701
    REGON: 29013300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.obrzyce.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POTRZEB SZPITALA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz artykułów higienicznych dla potrzeb pacjentów, które zostały podzielone na 7 pakietów . Zakres przedmiotu zamówienia opisano w formularzach cenowych tj. załącznikach nr 5 A do 5 G . Podane w formularzach cenowych ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy i służą do obliczania ceny ofertowej ( tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy ). Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem ( Pakietów) : 2.1. Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu nr 1 dotyczy sukcesywnych dostaw sprzętu iniekcyjnego. Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 5 A do SIWZ. 2.2. Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu nr 2 dotyczy sukcesywnych dostaw rękawic. Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 5 B do SIWZ. 2.3. Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu nr 3 dotyczy sukcesywnych dostaw sprzętu medycznego– różnego. Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 5 C do SIWZ. 2.4. Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu nr 4 dotyczy sukcesywnych dostaw pieluchomajtek . Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 5 D do SIWZ. 2.5. Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu nr 5 dotyczy sukcesywnych dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku do higieny pacjenta. Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 5 E do SIWZ. 2.6. Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu nr 6 dotyczy sukcesywnych dostaw sprzętu medycznego – cewników. Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 5 F do SIWZ. 2.7. Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu nr 7 dotyczy sukcesywnych dostaw worków i koszy na odpady szpitalne. Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 5 G do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że oferta, która nie będzie odpowiadała opisowi przedmiotu zamówienia w danym zadaniu (pakietu), zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Oferowany sprzęt medyczny winien spełniać wymogi wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych, być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP, być oznaczony znakiem CE. Okres przydatności oferowanych wyrobów do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty ich dostawy. 5. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia w stosunku do których wymaga zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2018, poz. 917 ze zm.) 6 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt. 6 Pzp. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia o jakim stanowi art. 36aa ust. 3 Pzp, tzn. maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, niektóre bądź wszystkie 7 części (Pakiety) zamówienia. 7. Każda część oceniana będzie odrębnie. 8. Zamawiający informuje, że oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia w danej części (pakietu), w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona, jako nieodpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. . Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 11. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: 11.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do: wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw (firm) podwykonawców 11.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 12.. Wymagania stawiane wykonawcy: 12.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 12.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 12.3.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 12.4.Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 12.5.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Wymagania organizacyjne. 13.1.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostaw zgodnie z wymogami opisanymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz oferty”, formularze cenowe na składaną część (Pakiety) oferty – załącznik nr 5- Pakiet od 1 do 7 oraz oświadczenia wymagane postanowieniami punktu 8.1 SIWZ Zamawiający informuje, iż niezłożenie załącznika nr 1 do SIWZ „Formularz oferty”, formularzy cenowych na składaną część (Pakiety) oferty – załącznik nr 5- Pakiet od 1 do 7 spowoduje odrzucenie oferty jako nieodpowiadającej treści SIWZ. 2. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty. 4.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach