Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 70-891 Szczecin-Zdunowo, ul. A. Sokołowskiego 11
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4427208 , fax. 091 4620494
- Data zamieszczenia: 2009-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego
ul. A. Sokołowskiego 11 11
70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4427208, fax. 091 4620494 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdunowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku przez okres 36 miesięcy dla Szpitala Zdunowo. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku przez okres 36 miesięcy dla Szpitala Zdunowo. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia publicznego określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) Próbki, opisy - karty katalogowe zawierające opis przedmiotu zamówienia, jego przeznaczenie, odpowiednio nr katalogowy lub kod wyrobu. 2) Odpowiednio deklaracje zgodności Wytwórcy lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają wymogom zasadniczym i posiadają znakowanie CE. 3) Zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych. 3. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177), w szczególności w art. 22 u. 1 oraz art. 24 ustawy, 2) posiadają przedmiot działalności gospodarczej wskazany w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający także przedmiotowi zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia publicznego określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) Próbki, opisy - karty katalogowe zawierające opis przedmiotu zamówienia, jego przeznaczenie, odpowiednio nr katalogowy lub kod wyrobu. 2) Odpowiednio deklaracje zgodności Wytwórcy lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają wymogom zasadniczym i posiadają znakowanie CE. 3) Zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych. 3. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177), w szczególności w art. 22 u. 1 oraz art. 24 ustawy, 2) posiadają przedmiot działalności gospodarczej wskazany w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający także przedmiotowi zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdunowo.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego i artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach. NR SPRAWY: 4/2016
Dodano: 2016-02-02 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2015-12-15 - dostawa drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2015-10-29 - Dostawę kaniul oraz protez naczyniowych
Dodano: 2015-10-05 - Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach. NR SPRAWY: 45/2015
Dodano: 2015-08-28 - Dostawa części zamiennych do AutoPulsów oraz defibrylatorów w dwóch pakietach: Pakiet I baterie,łyżki ,taśmy piersiowe Pakiet II Kable
Dodano: 2015-03-30 - Dostawa stentów XL oraz włókniny do sterylizatora plazmowego
Dodano: 2015-03-05 - Dostawa pierścieni do plastyki zastawki trójdzielnej wraz z dzierżawą dwóch kompletów miarek.
Dodano: 2014-12-19 - dostawa sond do ultrasonografi wewnątrznaczyniowej do aparatu Volcano S5 Imaging System
Dodano: 2014-12-03 - dostawa systemów do operacyjnego leczenia nietrzymania moczu u kobiet na potrzeby Oddziału Gin.-Poł.
Dodano: 2014-10-17