Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych

Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-403 Wrocław, ul. Dobrzyńska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 747 790 , fax. 717 747 790
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
    ul. Dobrzyńska
    50-403 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 717 747 790, fax. 717 747 790
    REGON: 93026615200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzynska.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 części. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety wyodrębnione przez Zamawiającego. Oferta na każdy pakiet podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego pakietu: • Pakiet nr 1: Dostawa materiałów do EKG, KTG i EEG - opisane w załączniku nr 2.1 do s.i.w.z.; • Pakiet nr 2: Dostawa elektrod do defibrylatora - opisane w załączniku nr 2.2 do s.i.w.z.; • Pakiet nr 3: Dostawa rurek i wzierników rekrtoskopowych opisane w załączniku nr 2.3 do s.i.w.z. • Pakiet nr 4: Dostawa pojemników na mocz i hist -pat opisane w załączniku nr 2.4 do s.i.w.z. • Pakiet nr 5: Dostawa igieł, kaniul, venflonów i lancetów - opisane w załączniku nr 2.5 do s.i.w.z.; • Pakiet nr 6 Dostawa pojemników na odpady medyczne i zużyte igły - opisane w załączniku nr 2.6 do s.i.w.z.; • Pakiet nr 7: Dostawa probówek plastikowych, korków i płytek do badania osadów moczu - opisane w załączniku nr 2.7 do s.i.w.z.; • Pakiet nr 8 Dostawa szkiełek mikroskopowych - opisane w załączniku nr 2.8 do s.i.w.z.; • Pakiet nr 9: Dostawa materiałów do AMBU - opisane w załączniku nr 2.9 do s.i.w.z.; • Pakiet nr 10: Dostawa bielizny jednorazowego użytku - opisane w załączniku nr 2.10 do s.i.w.z.; • Pakiet nr 11: Dostawa nici chirurgicznych - opisane w załączniku nr 2.11 do s.i.w.z.; • Pakiet nr 12: Dostawa kapek ściernych do frezarki - opisane w załączniku nr 2.12 do s.i.w.z.; • Pakiet nr 13: Dostawa wyrobów ortopedycznych - opisane w załączniku nr 2.13 do s.i.w.z.; • Pakiet nr 14: Dostawa materiałów do inhalacji - opisane w załączniku nr 2.14 do s.i.w.z.; • Pakiet nr 15: Dostawa nożyków, ostrzy i skalpeli - opisane w załączniku nr 2.15 do s.i.w.z.; • Pakiet nr 16: Dostawa strzykawek - opisane w załączniku nr 2.16 do s.i.w.z.; • Pakiet nr 17: Dostawa materiałów do USG - opisane w załączniku nr 2.17 do s.i.w.z.; • Pakiet nr 18: Dostawa materiałów do spirometru - opisane w załączniku nr 2.18 do s.i.w.z.; • Pakiet nr 19: Dostawa rękawic jednorazowych - opisane w załączniku nr 2.19 do s.i.w.z.; • Pakiet nr 20: Dostawa różnych materiałów medycznych- opisane w załączniku nr 2.20 do s.i.w.z.; • Pakiet nr 21: Dostawa sprzętu ginekologicznego jednorazowego użytku - opisane w załączniku nr 2.21 do s.i.w.z.; • Pakiet nr 22: Dostawa końcówek do pipet BIOHIT - opisane w załączniku nr 2.22 do s.i.w.z.; • Pakiet nr 23: Dostawa materiałów do sterylizacji - opisane w załączniku nr 2.23 do s.i.w.z.; • Pakiet nr 24: Dostawa materiałów do intubacji i terapii tlenowej - opisane w załączniku nr 2.24 do s.i.w.z.; • Pakiet nr 25: Dostawa bielizny do sterylizatorni - opisane w załączniku nr 2.25 do s.i.w.z.; • Pakiet nr 26: Dostawa rękawic do sterylizatorni - opisane w załączniku nr 2.26 do s.i.w.z.; 3. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Wszystkie wyroby medyczne muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj. muszą być wprowadzone do obrotu przez podmiot uprawniony, oznakowane w języku polskim oraz znakiem CE i pozostawać zgodnymi z krajowymi normami przyjętymi na podstawie zharmonizowanych norm europejskich. 2) Zamawiający w przypadku dostawy rękawic jednorazowych wymaga spełnienia przez nie następujących norm: PN EN 455 lub równoważnych w zakresie badań na nieobecność dziur, PN EN 374 lub równoważnych w zakresie czasu przenikania czyli czasu ochrony przed substancją chemiczną, PN EN 420- lub równoważnych w zakresie oznakowania rękawic sekcyjnych. 3) Zamawiający w przypadku dostawy mikroskopowych szkiełek nakrywkowych wymaga spełnienia przez nie następujących norm: ISO 8255-1 i ISO 8255-2 - w zakresie tolerancji wymiarowych, grubość i właściwości optycznych szkiełek nakrywkowych wykorzystywanych w mikroskopii świetlnej w widzialnym zakresie widma (400nm do 760nm), DIN ISO 719 potwierdzający klasę hydrolityczną HGB 1, DIN ISO 12 116 potwierdzający odporność na kwasy. 4) Zamawiający w przypadku dostawy mikroskopowych szkiełek podstawowych, wymaga spełnienia przez nie normy ISO 8037 w zakresie rozmiarów, grubości, właściwości optycznych i tolerancji mikroskopowych szkiełek podstawowych, stosowanych w mikroskopach pracujących w świetle przechodzącym, w zakresie widzialnym widma. 5) Zamawiający w przypadku dostawy maseczek ochronnych trójwarstwowych, wymaga spełnienia przez nie normy EN 14683:2019 w zakresie skuteczności filtracji drobnoustrojów (BFE) (%), różnicy ciśnień (opór przepływu powietrza nie może być większy niż 5%) oraz odporności na przesiąkanie cieczy. 6) Zamawiający w przypadku dostawy kombinezonów ochronnych, wymaga spełnienia przez nie normy PN EN 14126 w zakresie ochrony przed bezpośrednim kontaktem z czynnikami infekcyjnymi oraz odpowiednią odporność mechaniczną w zakresie m.in. ścierania, rozdzierania, zginania. 7) Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm, posiadać atesty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w załączniku nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. 8) Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w pakietach zamkniętych, stanowiących załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. ale nie mniejsza niż minimalny zakres asortymentu jaki Zamawiający zobowiązany jest zamówić, określony w załączniku nr 2 wynosi 70%. 4. Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 036), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z. - wypełniony przez Wykonawcę, 2) Formularz asortymentowo-cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1 - 2.26 do s.i.w.z. - wypełniony przez Wykonawcę, 3) Oświadczenie Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z. – wypełnione przez Wykonawcę, 4) Pełnomocnictwo do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników w imieniu Wykonawcy - jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału opatrzone podpisem mocodawcy lub odpisu poświadczonego notarialnie. 5) Katalog/prospekt/folder w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu zawierający opis potwierdzający wymagania postawione przez Zamawiającego w załączniku nr 2.1 - 2.26.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach