Szpital Lipno sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-600 Lipno, ul. Nieszawska 6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2880414 , fax. 054 2880414
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Lipno sp. z o. o.
ul. Nieszawska 6 6
87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2880414, fax. 054 2880414
REGON: 34057205500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallipno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Szpitala Lipno Sp. z o.o., z podziałem na 17 PAKIETÓW. Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz asortymentowo - ilościowy, stanową załączniki nr 2.1 do 2.17 do niniejszej specyfikacji - formularze cenowe. PAKIET 1 - Sprzęt medyczny ogólny PAKIET 2 - Testy kontrolne do sterylizacji PAKIET 3 - Kaniule i mandryny PAKIET 4 - Sprzęt anestezjologiczny PAKIET 5 - Pojemnik do ssaka PAKIET 6 - Cewniki PAKIET 7 - Sprzęt elektrograficzny PAKIET 8 - Igły biopsyjne PAKIET 9 - Rurki intubacyjne, tracheostomijne i ustno gardłowe PAKIET 10 - Filtry oddechowe i łączniki PAKIET 11 - Ubrania medyczne PAKIET 12 - Papier do sterylizacji PAKIET 13 - Strzykawka do tomografu PAKIET 14 - Pojemnik Mucorex PAKIET 15 - Pojemnik do ssaka PAKIET 16 - Chusteczki dezynfekcyjne PAKIET 17 - Szczotki cytologiczne endoskopowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: brak wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający wymagania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadają wiedzę i doświadczenie, 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. formularz oferty, 2. formularz cenowy, 3. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. w celu identyfikacji wykonawcy oraz osób uprawnionych do reprezentowania - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 6. pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów, np. z odpisu z rejestru.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallipno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych do myjni
Dodano: 2016-07-27 - Dostawy środków dezynfekująco - myjących
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-06-14 - Sukcesywna dostawa środków czystości do Sanatorium Uzdrowiskowego Przy Tężni w Inowrocławiu s.p.z.o.z.
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-05-19 - Dostawy środków biobójczych i preparatów myjących oraz wybrany sprzęt i artykuły gospodarcze, znak sprawy 16/Dkw/2016
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych do myjni automatycznej ETD-4 firmy Olympus
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa środków dezynfekcyjnych i środków do utrzymania czystości
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa środków do chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk i skóry. Dostawa środków do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, sprzętu szpitalnego oraz powierzchni i pomieszczeń szpitalnych
Dodano: 2016-04-12