Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Szpital Lipno sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-600 Lipno, ul. Nieszawska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2880414 , fax. 054 2880414
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Lipno sp. z o. o.
    ul. Nieszawska 6 6
    87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2880414, fax. 054 2880414
    REGON: 34057205500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallipno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Szpitala Lipno Sp. z o.o., z podziałem na 17 PAKIETÓW. Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz asortymentowo - ilościowy, stanową załączniki nr 2.1 do 2.17 do niniejszej specyfikacji - formularze cenowe. PAKIET 1 - Sprzęt medyczny ogólny PAKIET 2 - Testy kontrolne do sterylizacji PAKIET 3 - Kaniule i mandryny PAKIET 4 - Sprzęt anestezjologiczny PAKIET 5 - Pojemnik do ssaka PAKIET 6 - Cewniki PAKIET 7 - Sprzęt elektrograficzny PAKIET 8 - Igły biopsyjne PAKIET 9 - Rurki intubacyjne, tracheostomijne i ustno gardłowe PAKIET 10 - Filtry oddechowe i łączniki PAKIET 11 - Ubrania medyczne PAKIET 12 - Papier do sterylizacji PAKIET 13 - Strzykawka do tomografu PAKIET 14 - Pojemnik Mucorex PAKIET 15 - Pojemnik do ssaka PAKIET 16 - Chusteczki dezynfekcyjne PAKIET 17 - Szczotki cytologiczne endoskopowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: brak wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający wymagania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadają wiedzę i doświadczenie, 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. formularz oferty, 2. formularz cenowy, 3. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. w celu identyfikacji wykonawcy oraz osób uprawnionych do reprezentowania - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 6. pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów, np. z odpisu z rejestru.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallipno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach