Przetargi.pl
bieżące utrzymanie nawierzchni dróg gruntowych i wzmocnionych na terenie miasta i Gminy Solec Kujawski

Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3871325 , fax. 052 3871253
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
    ul. 23 Stycznia 7 7
    86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3871325, fax. 052 3871253
    REGON: 00052888200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    bieżące utrzymanie nawierzchni dróg gruntowych i wzmocnionych na terenie miasta i Gminy Solec Kujawski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usługi obejmuje: równanie nawierzchni gruntowych-profilowanie, utwardzenie pobocza tłuczniem budowlanym, machaniczne zagęszczanie nawierzchni drogi,uzupełnianie uszkodzonych miejsc gruzem rodzimym, żwirem i piaskiem,żuzlem,tłuczniem budowlanym,tłuczniem wapiennym wraz z transportem materiału uzupełniającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455532277
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawozamówień publicznych dotyczące:posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, posiadaja wiedzę i doświadczenie, dysponuja odpowiednim potencjałemtechnicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz wykonacy, którzy wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie wykonali minimum dwa zadania o charakterze poównywalnym z przedmiotem zamówienia, Wykonawcy winni wykazać, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają stosowne uprawnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie, potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych, oświadczenie, że Wykonawc nie podlega wykluczeniu z postępowania w związku z art. 24 ust. 1 i2 ustawy Prawo zamówień publicznych.,aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, ,oświdczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń,iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokum,enty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadaja wymagane uprawnienia w tym Uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami drogowymi, wykaz minimum dwóch wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną