Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3871325 , fax. 052 3871253
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
ul. 23 Stycznia 7 7
86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3871325, fax. 052 3871253
REGON: 00052888200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
bieżące utrzymanie nawierzchni dróg gruntowych i wzmocnionych na terenie miasta i Gminy Solec Kujawski - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres usługi obejmuje: równanie nawierzchni gruntowych-profilowanie, utwardzenie pobocza tłuczniem budowlanym, machaniczne zagęszczanie nawierzchni drogi,uzupełnianie uszkodzonych miejsc gruzem rodzimym, żwirem i piaskiem,żuzlem,tłuczniem budowlanym,tłuczniem wapiennym wraz z transportem materiału uzupełniającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455532277
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawozamówień publicznych dotyczące:posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, posiadaja wiedzę i doświadczenie, dysponuja odpowiednim potencjałemtechnicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz wykonacy, którzy wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie wykonali minimum dwa zadania o charakterze poównywalnym z przedmiotem zamówienia, Wykonawcy winni wykazać, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają stosowne uprawnienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie, potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych, oświadczenie, że Wykonawc nie podlega wykluczeniu z postępowania w związku z art. 24 ust. 1 i2 ustawy Prawo zamówień publicznych.,aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, ,oświdczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń,iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokum,enty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadaja wymagane uprawnienia w tym Uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami drogowymi, wykaz minimum dwóch wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną