Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego

Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Bałuty ogłasza przetarg

  • Adres: 91-433 Łódź, ul. Smugowa 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6577970 , fax. 042 6577228
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Bałuty
    ul. Smugowa 6 6
    91-433 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6577970, fax. 042 6577228
    REGON: 00031331900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Oferowane produkty muszą bezwzględnie spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 ( Dz.U. Z 2004r. Nr 93, poz. 896 ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz cenowy oferty według wzoru z pktu VI siwz -Sposób przygotowania ofert-2. oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 i 24 ustawy-załącznik nr 2 do siwz, 3. zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 3, 4. oświadczenie, że akceptuje termin płatności 30 dni- załącznik nr 4, 5. odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawiający aktualny stan faktyczny i prawny, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. oświadczenie, że oferowane wyroby posiadają znak CE .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach