Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska 159
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6529639 , fax. 042 6528620
- Data zamieszczenia: 2011-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Aleksandrowska 159 159
91-229 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6529639, fax. 042 6528620
REGON: 00029718700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i środków dezynfekcyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 . Przedmiotem zamówienia jest :Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i środków dezynfekcyjnych 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części - pakiety: Pakiet nr 1 - Sprzęt jednorazowego użytku - zał. nr 2a Pakiet nr 2 - Dezynfekcja ran - - zał. nr 2b Pakiet nr 3 - Dezynfekcja skóry - zał. nr 2c Pakiet nr 4 - Dezynfekcja powierzchni - zał. nr 2d SZCZEGÓŁOWY OPIS ASORTYMENTOWY W zAŁĄCZNIKACH 2 A-D DO SIWZ 3. Miejsce realizacji -lokalizacja: Apteka szpitalna w Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159 4. Zamawiający nie wyraża zgody na wykonanie zamówienia przez podwykonawców. 5. Dostawę asortymentu do siedziby zamawiającego- do Apteki Spec. Psych. ZOZ, zapewnia Wykonawca ponosząc koszty i ryzyko transportu. 6. Towar będzie dostarczany w godzinach od 8:00 do 13:30 w dni robocze od poniedziałku do piątku 7. Rozładunek z samochodu wraz wniesieniem na wskazane miejsce każdej partii materiału odbywac się będzie przez pracowników wykonawcy, a jeśli korzysta z usług firm przewozowych przez pracowników firmy. 8. W razie reklamacji ilościowych bądź jakościowych oferent będzie je uwzględniał na swój koszt do 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji 9. Gwarancji podlegają uszkodzenia powstałe w czasie transportu 10. Dostawca zobowiązuje się w przypadku reklamacji wymienić towar na wolny od wad w najkrótszym terminie tj. do 7 dni. 11. Dostawca samodzielnie nie może dokonać jakichkolwiek podmian asortymentu zamówienia towaru 12. Terminowa realizacja zamówień składanych telefonicznie lub faksem: dopuszcza się realizację zamówienia na pakiety 1-4 w terminie do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia- w umówionym wcześniej terminie po złożeniu zamówienia. 13. Oferta asortymentowa w danym pakiecie musi być pełna i wyczerpująca. 14. Dostarczony towar musi mieć okres ważności: co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w tym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu, płynów infuzyjnych oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Pracowni Leku Cytostatycznego
Dodano: 2016-02-23 - Dostawa sprzętu medycznego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby pracowni leku cytotoksycznego
Dodano: 2014-12-31 - Dostawa strzykawek oraz igieł dla SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Łodzi, postępowanie II
Dodano: 2014-05-30 - Dostawa strzykawek, igieł i kaniul dla SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Łodzi
Dodano: 2014-04-08 - Dostawa materiałów laboratoryjnych i odczynników chemicznych w ramach projektu unijnego Rola transporterów oporności wielolekowej w farmakokinetyce i toksykologii - testy in vitro w praktyce farmaceutycznej i klinicznej
Dodano: 2014-03-21 - DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
Dodano: 2013-08-27 - Dostawa strzykawek, igieł i kaniul dla SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 UM w Łodzi, postępowanie II.
Dodano: 2013-05-21 - Dostawę strzykawek, igieł i kaniul dla SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 UM w Łodzi.
Dodano: 2013-04-02 - Dostawa strzykawek, igieł i kaniul dla SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 UM w Łodzi
Dodano: 2012-04-23 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego
Dodano: 2011-06-28