Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA

Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8146434, 8146227 w. 265 , fax. 074 8147107
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A.
    ul. Wolności 4 4
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, fax. 074 8147107
    REGON: 00028828300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego dla Uzdrowiska Lądek - Długopole SA. Wykaz sprzętu, objętego zamówieniem podany jest w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do 1j - formularzach cenowych - odpowiednio do części 1, 2, 3 do 10 , które zostały przygotowane w oparciu o aktualne potrzeby Uzdrowiska. Szczegółowe dane o przedmiocie zamówienia zawierają załączniki nr A- J do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt medyczny do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. ( Zakładu Przyrodoleczniczego Wojciech przy Placu Mariańskim 3 w Lądku Zdroju i do Zakładu Przyrodoleczniczego Karol , przy ul. Zdrojowej 16 w Długopolu Zdroju do godz. 15:00 w dni robocze) na swój koszt i ryzyko, w terminie do 1 miesiąca od dnia podpisania umowy. Ostateczna data dostawy nastąpi w terminach, które zostaną uzgodnione z Zamawiającym drogą elektroniczną lub faksem. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia tj. na: Cześć 1 - Wielofunkcyjna wanna do hydroterapii - szt. 3, Cześć 2 - Wanna do kąpieli wirowych kończyn górnych - szt.3, Część 3 - Wanna medyczna do kąpieli borowinowych - szt. 3, Cześć 4 - Katedra biczy szkockich - szt. 2, Część 5 - Lampa statywowa przeznaczona do terapii z wykorzystaniem promieniowania UVA i UVB - szt. 1, Część 6 - Wanna do kąpieli wirowej kończyn dolnych ( stopy i podudzia) - szt. 1, Część 7 - Stół rehabilitacyjny - szt. 2, Część 8 - Dwukanałowy stymulator - szt. 1, Część 9 - Urządzenie do ćwiczeń kończyn dolnych i górnych z wykorzystaniem oporu - szt. 1, Część 10 - Wózek pod aparat EKG na kółkach - szt. 1. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie powyżej 14 000 Euro a poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2007, Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. z póź. zm.; - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1; - zaoferują : a) wykonanie zamówienia w terminie do 1 miesiąca od dnia podpisania umowy; b) zaakceptują 14-dniowy termin płatności licząc od dnia otrzymania kompletu dokumentów (faktura + druk WZ / lub protokół odbioru) przez Zamawiającego; c) przedłożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia. Ocena spełnienia warunków udziału polegać będzie na kontroli autentyczności oraz kompletności i aktualności złożonych dokumentów, autentyczności zawartych w nich informacji oraz ocenie zawartych w dokumentach informacji pod kątem zgodności z postawionymi warunkami w SIWZ - wszystko na zasadzie formuły : Spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ, 2. wypełniony i podpisany formularz cenowy - zał. nr 1a do 1j do SIWZ, 3. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie ( jeżeli dotyczy), 4. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. podpisane oświadczenie o nie zaleganiu w opłacie składek i podatków w US i ZUS, finansowe oraz o niekaralności- zał. nr 5, 6. wykaz wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (min. 2), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów (referencje) potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - zał. nr 4, 7. podpisane oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy - zał. nr 2 do SIWZ, 8. zaakceptowany( podpisany ) projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 9. zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. na oferowany przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć certyfikaty CE, deklaracje zgodności lub zgłoszenie albo wpis do rejestru (koniecznie w języku polskim). Są to dokumenty przewidziane w aktualnie obowiązującej ustawie o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93/2004 poz. 896 z 20.04.2004r.), wymagane w celu dopuszczenia do obrotu i stosowania w placówkach medycznych. 10. firmowe materiały producenta ( karty katalogowe zawierające opis przedmiotu zamówienia, jego przeznaczenie) w języku polskim, potwierdzające wszystkie parametry podane przez Wykonawcę w specyfikacji technicznej składanej wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach