Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Szpitalna 1
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 041 2531443 w. 290, 2530757
- Data zamieszczenia: 2009-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 1 1
26-110 Skarżysko-Kamienna
tel. 041 2531443 w. 290, 2530757 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
stoły operacyjne, łóżka do intensywnej terapii - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie powyższego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich obowiązków, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty lub oświadczenia na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu : 1.Dokumenty świadczące, że firma jest uprawniona do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi np. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnieniu przez firmę wymagań ujętych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 3). Wykonawca zamieszkały poza terytorium RP Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania. Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o załączone do oferty powyższe dokumenty w systemie spełnia / nie spełnia. Dokumenty stanowiące ofertę : 1.formularz asortymentowy - załącznik nr 1 2.formularz ofertowy - załącznik nr 2 3.Aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu oferowanego sprzętu - Wpis do Rejestru Materiałów Medycznych lub zaświadczenie o zgłoszeniu - deklaracja zgodności CE dla każdego oferowanego sprzętu , zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz.U.93 poz. 896) 4.Aktualne dane techniczne oferowanego urządzenia (katalogi, ulotki informacyjne). 5.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, Dokumenty wymienione w punkcie 3, 4, 5 muszą być wystawione w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty mogą być załączone w formie oryginałów albo czytelnych kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oferta musi spełniać warunki formalne: właściwy sposób reprezentacji zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. Dokumenty nie jawne ( zastrzeżone ) składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. Po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja przetargowa dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym między innymi z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony nr 9/2016
Dodano: 2016-06-17 - Przetarg nieograniczony nr 2/2016
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną. Część III.
Dodano: 2015-07-28 - Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną. Część III
Dodano: 2015-06-29 - Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną. Część II.
Dodano: 2015-02-17 - Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną. Część I.
Dodano: 2014-11-07 - Przetarg nieograniczony nr 14/2014
Dodano: 2014-07-04 - Przetarg nieograniczony nr 12/2012
Dodano: 2012-08-03 - Dostawa wraz z montażem komory kriogenicznej ogólnoustrojowej do Szpitala Uzdrowiskowego Zameczek w Kudowie Zdroju
Dodano: 2012-02-01 - Przetarg nieograniczony nr 22/2011
Dodano: 2011-11-21