Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego

Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48322482452 , fax. +48327795912
  • Data zamieszczenia: 2020-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
    ul. W. Lipa 2
    41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. +48322482452, fax. +48327795912
    REGON: 24146865300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa napędu ortopedycznego – Shavera; diatermii oraz mikroskopu operacyjnego okulistycznego dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: - Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 211), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010 r. Nr 186, poz. 1252), - Dyrektywie 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych ze zmianami. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia, do wskazanego pomieszczenia: 1) pakiet nr 1 na Bloku Operacyjnym Ortopedycznym Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w godzinach 8.00-14.00 transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej w terminie do 6 tygodni od daty złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Oddziału, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 2) pakiet nr 2 na Bloku Operacyjnym Ginekologiczno – Położniczym Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w godzinach 8.00-14.00 transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej w terminie do 6 tygodni od daty złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Oddziału, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 3) pakiet nr 3 w Poradni Chirurgii Ogólnej Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w godzinach 8.00-14.00 transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej w terminie do 6 tygodni od daty złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Oddziału, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 4) pakiet nr 4 na Bloku Operacyjnym Okulistycznym Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w godzinach 8.00-14.00 transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej w terminie do 6 tygodni od daty złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Oddziału, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 4. Przedmiot zamówienia zostanie przekazany protokołem zdawczo – odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli obu stron. 5. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od doręczenia prawidłowo pod względem merytorycznym i formalnym wraz ze wskazaniem numeru umowy, wystawionej faktury Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2. W celu umożliwienia dokonania właściwej oceny ofert (kryterium posiadanie autoryzowanego serwisu sprzętu), należy do oferty dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 2.1. Oświadczenie, że Wykonawca jest autoryzowanym serwisem oferowanego sprzętu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach