Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU LAPAROSKOPOWEGO – 11 zadań

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 20954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
    ul. dr K. Jaczewskiego 8
    20954 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
    REGON: 28875100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU LAPAROSKOPOWEGO – 11 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laparoskopowego. Przedmiot zamówienia został wyspecyfikowany w 11 zadaniach: Zadanie nr 1 Klipsy małe oraz klipsownice - 2 pozycje asortymentowe Zadanie nr 2 Klipsy średnie oraz klipsownice - 2 pozycje asortymentowe Zadanie nr 3 Klipsy średnio duże i duże oraz klipsownice - 5 pozycji asortymentowych Zadanie nr 4 Mikroklipsy , pierścienie , zaciski - 4 pozycje asortymentowe Zadanie nr 5 Trokary z zewnętrzną stabilizacją kaniuli - 2 pozycje asortymentowe Zadanie nr 6 Sterylne retraktory, worek laparoskopowy i worki ekstrakcyjne- 6 pozycji asortymentowych Zadanie nr 7 Automatyczna klipsownica - 1 pozycja asortymentowa Zadanie nr 8 Narzędzia kompatybilne z platformą elektrochirurgiczną model „THUNDERBEAT” - 2 pozycje asortymentowe Zadanie nr 9 Końcówki do noży harmonicznych - 3 pozycje asortymentowe Zadanie nr 10 Klipsy polimerowe -2 pozycje asortymentowe Zadanie nr 11 Klipsy tytanowe podwójne - 4 pozycje asortymentowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca nie jest zobligowany do spełniania powyższego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu . Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie prowadzą w nim do zakłócenia konkurencji. 3) kosztorys ofertowy *) - uwzględniający co najmniej: a. nazwę przedmiotu zamówienia i jego producenta a także - model i/lub numer katalogowy – jeśli je nadano, b. wielkość zamówienia (ilość sztuk przedmiotu zamówienia lub opakowań lub kompletów) c. cenę jednostkową netto sztuki/opakowania/kompletu/ , d. wartość netto, e. stawkę podatku VAT, f. wartość brutto g. łączną wartość netto i brutto oferty w zadaniu (wpisaną w formularz „Oferty Wykonawcy”) *) Koszty związane z użyczeniem klipsownic mogą być wliczone w cenę klipsów lub mogą stanowić odrębną pozycję w kosztorysie ofertowym. Na potrzeby kalkulacji ceny należy uwzględnić maksymalnie 14 -miesięczny okres używania klipsownic w Szpitalu. 4) wypełnioną tabelę parametrów technicznych (oferowanych) podlegających ocenie w kryterium jakość (wg Załącznika nr 1-11 SIWZ) *) 5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 6) Dla zadania nr 3 oraz 5 - próbki oferowanych produktów (w ilości nie mniejszej niż określona w załączniku nr 3 i 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach