Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-040 Wrocław, Podwale
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48713403716 , fax. +48717824171
- Data zamieszczenia: 2019-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Podwale 31-33
50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. +48713403716, fax. +48717824171
REGON: 93015621600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla Komendy Powiatowej Policji w Lubinie oraz Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla Komendy Powiatowej Policji w Lubinie oraz Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu. 2. Zamawiane ilości i asortyment zostały opisane przez Zamawiającego w formularzu ofertowym (załącznik numer 1 do SIWZ). 3. Wymagane cechy produktu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający określił w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik numer 7 do SIWZ; dalej OPZ) standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. 4. Oferty częściowe. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części: 4.1. Część 1 postępowania: 4.1.1. Biurko pod komputer nr 1 – 1 szt. 4.1.2. Biurko pod komputer nr 2 – 2 szt. 4.2. Część 2 postępowania: 4.2.1. Krzesło obrotowe – 11 szt. 4.3. Część 3 postępowania: 4.3.1. Biurko pod komputer nr 3 – 2 szt. 4.4. Część 4 postępowania: 4.4.1. Biurko pod komputer lewe – 17 szt. 4.4.2. Biurko pod komputer prawe – 17 szt. 4.4.3. Kontener do biurka – 34 szt. 4.5. Część 5 postępowania: 4.5.1. Szafa na akta nr 1– 13 szt. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej lub kilku, lub we wszystkich częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej cały asortyment wskazany w poszczególnych częściach postępowania. 6. W odniesieniu do warunku określonego w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. 7. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia: 7.1. Część 1 i 2 postępowania – Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław. 7.2. Część 3 postępowania – Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Połbina 1, 54-151 Wrocław. 7.3. Część 4 i 5 postępowania – Komenda Powiatowa Policji w Lubinie, ul. Romualda Traugutta 3, 59-300 Lubin. 8. Termin dostawy. Wykonanie przedmiotu zamówienia w każdej z 5 części postępowania nastąpi najpóźniej w terminie do dnia 17/12/2019 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ROZDZIAŁ XI WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW WRAZ Z OFERTĄ 1. Oferta. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), składany w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy Pzp. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ), składane w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Pełnomocnictwo. W przypadku, gdy formularz ofertowy (ofertę), oświadczenia lub dokumenty podpisują osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu określającego status prawny wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, składa Formularz dotyczący udziału podwykonawców (załącznik numer 4 do SIWZ). Zamawiający w oparciu o art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp nie wymaga zamieszczenia informacji o podwykonawcach w oświadczeniu własnym wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. z podziałem na zadania
Dodano: 2023-12-20 - .Zakup ( wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego) pierwszego wyposażenia hali sportowej w LO nr XIII oraz zakup wyposażenia hali szermierczej SP nr 85- II POWTÓRKA
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. z podziałem na zadania
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa wyposażenia do mieszkań gminnych na potrzeby Repatriantów
Dodano: 2023-09-06 - Dostawa wraz z montażem mebli w budynku Urzędu Gminy w ramach zadania pn. „Przebudowa obiektów użyteczności publicznej”
Dodano: 2023-06-15 - Zakup ( wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego) pierwszego wyposażenia hali sportowej w LO nr XIII oraz zakup wyposażenia hali szermierczej SP nr 85- POWTÓRKA
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa sprzętu gospodarczego
Dodano: 2023-04-25 - 15/AGD/DCZP/2023/P Sukcesywna dostawę wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy - sprzętu AGD dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.
Dodano: 2023-04-13 - Dostawa gotowych mebli biurowych: część I Dostawa mebli część II Dostawa foteli i krzeseł
Dodano: 2021-05-12 - Dostawa sprzętu gospodarczego:
Dodano: 2021-02-26