Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek i urządzeń sieciowych oraz uruchomienie i świadczenie usługi dostępu do internetu w ramach realizacji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu wśród mieszkańców Gminy Niwiska

Urząd Gminy Niwiska ogłasza przetarg

  • Adres: 36-147 Niwiska, Niwiska 430
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2279002 w. 33 , fax. 017 2279341
  • Data zamieszczenia: 2014-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Niwiska
    Niwiska 430 430
    36-147 Niwiska, woj. podkarpackie
    tel. 017 2279002 w. 33, fax. 017 2279341
    REGON: 00054140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.niwiska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek i urządzeń sieciowych oraz uruchomienie i świadczenie usługi dostępu do internetu w ramach realizacji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu wśród mieszkańców Gminy Niwiska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek i urządzeń sieciowych oraz uruchomienie i świadczenie usługi dostępu do internetu w ramach realizacji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu wśród mieszkańców Gminy Niwiska, realizowanego z zakresie Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie I : 1) dostawę i montaż zestawów komputerowych dla beneficjentów ostatecznych projektu wraz z oprogramowaniem systemowym i użytkowym, ochroną antywirusową - 120 sztuk; 2) dostawę i montaż drukarek dla beneficjentów - 120 sztuk; 3) modernizację sprzętu komputerowego oraz aktualizację oprogramowania i licencji u beneficjentów ostatecznych projektu - 120 sztuk; 4) dostawę i montaż zestawów komputerowych dla jednostek podległych Zamawiającemu wraz z oprogramowaniem systemowym i użytkowym, ochroną antywirusową - 70 sztuk; 5) dostawę urządzeń sieciowych dla jednostek podległych Zamawiającemu - 7 sztuk; 6) dostawę drukarek dla jednostek podległych Zamawiającemu - 7 sztuk; 7) modernizację sprzętu komputerowego oraz aktualizację oprogramowania i licencji dla jednostek podległych Zamawiającemu - 70 szt. Zadanie II : Uruchomienie i świadczenie usługi dostępu do internetu dla 120 beneficjentów ostatecznych projektu i 7 jednostek podległych zamawiającemu, obejmująca: 1) abonament za dostarczanie internetu przez 16 miesięcy (nie dłużej niż do 30.09.2015 r.) do 120 gospodarstw domowych beneficjentów ostatecznych projektu i 7 jednostek podległych Zamawiającemu; 2) przyłączenie do internetu 120 gospodarstw domowych beneficjentów ostatecznych; 3) przyłączenie do internetu 7 jednostek podległych Zamawiającemu. 3. Wymagania w zakresie innych cech: 1) komputery i pozostałe urządzenia muszą być fabrycznie nowe i nie mogą być wcześniej używane; 2) urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim, o ile zostały wydane przez ich producenta; 3) do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszystkie kable niezbędne do ich prawidłowego uruchomienia i użytkowania; 4) Wykonawca dokona instalacji, konfiguracji sprzętu komputerowego wraz z wymaganym oprogramowaniem biurowym i antywirusowym u beneficjenta ostatecznego projektu (pod wskazanym adresem przez zamawiającego) tak, aby po przekazaniu beneficjentowi ostatecznemu projektu był on gotowy do pracy i aby nie była konieczna ingerencja Wykonawcy; 5) zestawy komputerowe zostaną użyczone wraz z oprogramowaniem na podstawie umów użyczenia na cele niekomercyjne beneficjentom ostatecznym projektu wyłonionym w przeprowadzonym naborze w ramach projektu pn: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu wśród mieszkańców Gminy Niwiska. Zamawiający nie wyklucza ewentualnych zmian podmiotów na rzecz których następować będzie użyczenie. W/w zestawy będą wykorzystywane przez cały okres trwania projektu; 6) licencje dostarczone wraz z komputerem muszą być udzielone na czas nieokreślony, w sposób nie naruszający praw osób trzecich oraz uprawniać Zamawiającego bez dodatkowych kosztów, do użyczenia oprogramowania na dowolny okres beneficjentom ostatecznym projektu (gospodarstwa domowe) na podstawie umów użyczenia; 7) inne wymagane dokumenty: dotyczące sprzętu oraz ilości zamawianego sprzętu zostały określone zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacje techniczne sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca udziela gwarancji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacje techniczne sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń, stanowiącym ( Załącznik Nr 1 do SIWZ). 5. Wykonawca jest zobowiązany do podania szczegółowych konfiguracji oferowanych urządzeń, zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ, przy czym parametry techniczne i okresy gwarancji określone w specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu pod warunkiem, że nie powodują one dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego w stosunku do ceny oferowanej przez Wykonawcę. 6. W wypełnionej tabeli w formularzu oferty, Wykonawca podaje nazwę producenta, model oferowanego sprzętu oraz nazwy oferowanego oprogramowania wraz z rodzajami licencji, a także oferowane okresy gwarancji. 7. Dostawy muszą być wykonane zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy; 3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 4) wymagane jest wskazanie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 9. Zamówienie zostanie w pełni zrealizowane z materiałów wyłącznie nowych, które zapewni Wykonawca. Ponadto Wykonawca zapewni odpowiedni sprzęt do wykonania niniejszego zamówienia. Uwaga: Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rzeczy równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych i gwarantują osiągnięcie zakładanych wydajności. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia wymaganych dokumentów, certyfikatów i norm Zamawiający dopuszcza przedłożenie i wskazanie dokumentów, certyfikatów i norm równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1) Zadanie nr I: 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2) Zadanie nr II: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. - Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 2 pkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Gminy Niwiska. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Z treści ww. dokumentów musi wynikać bezwarunkowe (tj. na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie ważności gwarancji i poręczeń w inny sposób niż jako czas, w którym zaistniał którykolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust 4a i 5 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej Oddział w Niwiskach nr rachunku nr 38 9180 1034 2003 2001 3909 0002, a dowód wniesienia wadium w postaci kopii dokonanego przelewu należy załączyć do oferty. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Zasady zwrotu wadium, jego ponownego wniesienia lub jego zatrzymania określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w §12 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niwiska.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach