Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 08-130 Kotuń, ul. Siedlecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 256 414 363 , fax. 256 414 363
- Data zamieszczenia: 2020-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Siedlecka
08-130 Kotuń, woj. mazowieckie
tel. 256 414 363, fax. 256 414 363
REGON: 51833820000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotun.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z mobilnymi szafkami na rzecz projektu „Czas Seniora” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotowe postępowanie jest finansowane ze środków unijnych: Realizacja umowy dotyczącej projektu pn. „Czas Seniora”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa IX Wspieranie Włączenia Społecznego i walka z ubóstwem Działanie 9.2 Usługi społeczne i usługi opieki zdrowotnej, Poddziałanie 9.2.1 Zwiększenie dostępności usług społecznych Lider projektu: Gmina Kotuń – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kotuniu, ul. Siedlecka 56c, tel. 25 641 43 63, e-mail: kotun@ops.pl Partnerzy projektu: Gmina Skórzec – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skórcu, ul. Siedlecka 3, tel. 25 631 28 51, e-mail: skorzec@ops.pl Gmina Siedlce – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach ul. Asłanowicza 10, tel. 25 633 09 64, e-mail: gops@gminasiedlce.pl Gmina Wiśniew – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiśniewie ul. Siedlecka 13, tel. 25 641 73 13, e-mail: gops@wisniew.pl 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z mobilną szafką (dalej zwanych odpowiednio „sprzęt komputerowy” i „szafka”) przeznaczonych na potrzeby realizacji zadań społecznych w projekcie partnerskim, którego Liderem jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kotuniu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia). Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia powyższego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od wykonawców po otwarciu ofert: Oświadczenie o grupie kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co inni wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia zostanie umieszczony na stronie BIP Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa infrastruktury informatycznej do wytworzenia oraz obsługi urządzeń NIRS i DCS działających w warunkach symulowanych oraz rzeczywistych przeciążeń do 9G na potrzeby IBIB PAN.
Dodano: 2024-04-22 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Filii Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Markach przy ul. Gen. Zajączka 26” – urządzenia komputerowe
Dodano: 2024-04-15 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-04-10 - Dostawa infrastruktury informatycznej do wytworzenia oraz obsługi urządzeń NIRS i DCS działających w warunkach symulowanych oraz rzeczywistych przeciążeń do 9G na potrzeby IBIB PAN.
Dodano: 2024-03-25 - Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów sieciowych oraz spawarek światłowodowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w ramach Budżetu Obywatelskiego
Dodano: 2024-03-05 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO – część 2
Dodano: 2024-02-13 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-01-11 - Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-12-22 - Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 dotycząca realizacji konkursu grantowego „miniPAKT - gminne pracownie komputerowe”
Dodano: 2023-12-22