Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z mobilnymi szafkami na rzecz projektu „Czas Seniora”

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 08-130 Kotuń, ul. Siedlecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 414 363 , fax. 256 414 363
  • Data zamieszczenia: 2020-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Siedlecka
    08-130 Kotuń, woj. mazowieckie
    tel. 256 414 363, fax. 256 414 363
    REGON: 51833820000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotun.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego wraz z mobilnymi szafkami na rzecz projektu „Czas Seniora”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotowe postępowanie jest finansowane ze środków unijnych: Realizacja umowy dotyczącej projektu pn. „Czas Seniora”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa IX Wspieranie Włączenia Społecznego i walka z ubóstwem Działanie 9.2 Usługi społeczne i usługi opieki zdrowotnej, Poddziałanie 9.2.1 Zwiększenie dostępności usług społecznych Lider projektu: Gmina Kotuń – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kotuniu, ul. Siedlecka 56c, tel. 25 641 43 63, e-mail: kotun@ops.pl Partnerzy projektu: Gmina Skórzec – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skórcu, ul. Siedlecka 3, tel. 25 631 28 51, e-mail: skorzec@ops.pl Gmina Siedlce – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach ul. Asłanowicza 10, tel. 25 633 09 64, e-mail: gops@gminasiedlce.pl Gmina Wiśniew – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiśniewie ul. Siedlecka 13, tel. 25 641 73 13, e-mail: gops@wisniew.pl 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z mobilną szafką (dalej zwanych odpowiednio „sprzęt komputerowy” i „szafka”) przeznaczonych na potrzeby realizacji zadań społecznych w projekcie partnerskim, którego Liderem jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kotuniu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia). Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia powyższego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od wykonawców po otwarciu ofert: Oświadczenie o grupie kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co inni wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia zostanie umieszczony na stronie BIP Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach