Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego pn. zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej.

Gmina Olecko ogłasza przetarg

  • Adres: 19-400 Olecko, Plac Wolności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 520 21 68, , fax. 87 520 25 58
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olecko
    Plac Wolności 3
    19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 520 21 68, , fax. 87 520 25 58
    REGON: 79067127700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umolecko.bip.doc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego pn. zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostawę, instalację, konfigurację sprzętu komputerowego wraz z ich oprogramowaniem w ilości 29 sztuk oraz pozostałym wyposażeniem wraz z ich załadunkiem i rozładunkiem oraz ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wg specyfikacji: 1) Komputer przenośny z oprogramowaniem na potrzeby edukacyjne - 29 sztuk - minimalne wymagania: przekątna ekranu min. 15”; rozdzielczość ekranu min. 1920 x 1080; matryca matowa, antyrefleksyjna; pamięć operacyjna RAM min. 8 GB; dysk SSD o pojemności min. 256GB, zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii bez dodatkowych nośników; procesor klasy x86, czterordzeniowy, zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych, taktowany zegarem co najmniej 2.1 GHz, pamięcią cache L3 co najmniej 3 MB lub równoważny wydajnościowo osiągający wynik co najmniej 7,100 pkt w teście PassMark CPU Mark, według wyników opublikowanych na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php#single-cpu; komunikacja Bluetooth, WiFi, LAN; wbudowana kamera; wbudowany mikrofon; zintegrowana karta graficzna i karta sieciowa; wbudowane głośniki; klawiatura Qwerty, numeryczna, Touchpad; porty/złącza min 3 USB, w tym min. 2 port USB 3.0; zasilanie dedykowane do komputera przenośnego; czas pracy na baterii min. 4 h; system operacyjny - kompatybilny z dotychczas wykorzystywanymi przez Zamawiającego systemami operacyjnymi; oprogramowanie biurowe do użytku szkolnego, kompatybilne z dotychczas używanymi przez Zamawiającego pakietami biurowymi, z pakietem zawierającym m.in.: procesor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do przygotowywania i wykonywania prezentacji i pokazu slajdów, w pełni wspierający formaty plików .docx, .xlsx, .pptx; oprogramowanie systemowe musi być nieużywane, nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu, pochodzące z legalnego źródła; licencja na system operacyjny i pozostałe oprogramowanie musi być nieograniczona w czasie, pozwalająca na wielokrotne instalowanie systemu na oferowanym sprzęcie bez konieczności kontaktowania się przez Zamawiającego z producentem systemu lub sprzętu; oprogramowanie powinno posiadać certyfikat autentyczności lub unikalny kod aktywacyjny; system operacyjny z zainstalowaną przeglądarką internetową w polskiej wersji językowej; gwarancja min. 24 miesiące; 2) Torba na laptop - 29 sztuk - minimalne wymagania: torba do laptop max 15,6”; pasek na ramię; rączka; zapinany na rzep pasek zabezpieczający laptop; przednia kieszeń na akcesoria; kolor czarny; gwarancja min. 24 miesiące; 3) Mysz do laptopa - 29 sztuk - minimalne wymagania: mysz przewodowa optyczna USB; rozdzielczość pracy min. 1000 dpi; min. dwa przyciski; rolka przewijania; gwarancja min. 24 miesiące. 2. Udzielenie i dostarczenie Gminie Olecko licencji na oprogramowanie oraz wszelkich materiałów niezbędnych do korzystania z tego oprogramowania (jeżeli dotyczy). 3. Zapewnienie gwarancji na okres nie krótszy niż 2 lata na każdą dostarczoną w ramach przedmiotu zamówienia pozycję sprzętu i wyposażenia. 4. Świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego dla Zamawiającego w okresie gwarancyjnym zakupionego sprzętu i wyposażenia przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 500,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się złożenie wadium nie później niż jeden dzień przed terminem składania ofert w celu wpływu na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (kwota wadium powinna znajdować się na koncie Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto PKO BP S.A. O/Ełk 86 1020 4724 0000 3202 0007 6422 z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy, a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. Wykonawca składający wadium w formie innej niż w pieniądzu dołącza do oferty dokument w oryginale. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. Oferta, która nie zostanie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie, zostanie odrzucona. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w zakresie o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców (załącznik nr 6 do SIWZ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach