Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, serwerowego i drukarek fiskalnych.

Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 03-335 Warszawa, ul. Syrokomli 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 188 51 62 , fax. 22 188 51 63
  • Data zamieszczenia: 2015-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o.
    ul. Syrokomli 6 6
    03-335 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 188 51 62, fax. 22 188 51 63
    REGON: 14299025400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dwwam.nowybip.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, serwerowego i drukarek fiskalnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i przewiduje 3 części postępowania: Część 1 - Dostawa sprzętu komputerowego (komputery stacjonarne i przenośne, monitory, zasilacze awaryjne UPS, routery. Dostawa do siedziby zamawiającego w Warszawie). Część 2 - Dostawa serwerów (Dostawa do siedziby zamawiającego w Warszawie). Część 3 - Dostawa drukarek fiskalnych (Dostawa i fiskalizacja w siedzibie zamawiającego w Warszawie). Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części postępowania. We wszystkich częściach zamieszczone są niezbędne informacje umożliwiające realizację zamówienia w ilościach i asortymencie wskazanym dla danej części. Zamawiający wymaga złożenia oferty na całkowite ilości oraz asortyment wyszczególniony w danej części. Cały oferowany w zamówieniu sprzęt dostarczony być musi fabrycznie nowy, nie jest dopuszczalne dostarczenie sprzętu używanego nawet gdy został odnowiony (refubrished). Jeżeli Zamawiający nie wskazał inaczej poniższe wymagania należy rozumieć jako minimalne, Wykonawca może zaproponować parametr równoważny lub lepszy. Gwarancja naprawy dla części I oraz II zamówienia (I sprzęt komputerowy, II serwery, wynosi minimum 36 miesięcy. Gwarancja naprawy dla części III zamówienia drukarki fiskalne wynosi minimum 24 miesiące. 1. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane przepisami prawa aktualne zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski, dopuszczające do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć. 2. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia będzie pierwszej jakości, wolny od wad i zgodny z wymaganiami Zamawiającego szczegółowo opisanymi w opisie przedmiotu zamówienia 3. Zamawiający wymaga złożenia oferty na całkowite ilości oraz asortyment wyszczególniony w danej części zamówienia, niewypełnienie którejkolwiek z rubryk w formularzu cenowym równoznaczne będzie z odrzuceniem oferty, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 4. O ile nie wskazano inaczej w Opisie Przedmiotu Zamówienia i załącznikach do SIWZ przedstawione wymagania należy rozumieć jako minimalne, dopuszczalne jest zaoferowanie rozwiązań lepszych bądź równoważnych. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ przedmiotu zamówienia i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem wizualnym, funkcjonalnym, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Za równoważny, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna taki, oferowany przez Wykonawcę sprzęt, który pod względem wizualnym, funkcjonalnym, technicznym i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem: a) wizualnym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonany sprzęt, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów wizualnych i dźwiękowych w trakcie użytkowania, takich jak przy użyciu sprzętu o parametrach referencyjnych, b) technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonany sprzęt, który posiada równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia sprzęt, o podanych parametrach referencyjnych. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wyładować przedmiot zamówienia własnym transportem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas transportu. 6. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp ma obowiązek wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór oświadczenia o podwykonawcach stanowi zał. nr 6 do SIWZ). Brak takiego wskazania oznacza, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. Zmiana podwykonawcy podczas realizacji umowy, możliwa będzie jedynie za zgodą Zamawiającego. 7. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zamówienia o 20 %. Dostarczane w ramach prawa opcji towary muszą być takie same lub lepsze jak zaoferowane w zamówieniu podstawowym oraz w cenach jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w swojej ofercie. Możliwość skorzystania z prawa opcji jest jedynie prawem Zamawiającego - nie stanowi żadnego wiążącego zobowiązania dla Zamawiającego. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem. 8. Wykonawca oświadcza, że zgadza się na przewidziane niniejszą umową prawo opcji, dotyczące realizacji dostawy w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji i nie przysługuje mu żadne roszczenie z tytułu nie zlecenia przez Zamawiającego realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca na obowiązek wnieść dla każdej części, na którą składa ofertę, wadium w wysokości: NR CZĘŚCI - WARTOŚĆ WADIUM 1 - 1 900,00 zł 2 - 400,00 zł 3 - 250,00 zł 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą, oraz w sytuacji określonej w art. 46 ust. 3 ustawy. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego: Domy Wczasowe WAM Sp. z o. o 03-335 Warszawa, ul. Władysława Syrokomli 6 BANK PEKAO S.A. 75 1240 6292 1111 0010 3708 8911 z adnotacją - Dostawę sprzętu komputerowego, serwerowego, sieciowego, i drukarek fiskalnych. Nr postępowania: DW/PZP/18/2015 Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego (przed terminem składania ofert). Sama dyspozycja płatności nie jest równoznaczna z dokonaniem wpłaty. W przypadku uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego po terminie składania ofert, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2). 5. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 9. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą. 10. Zwrotu lub zatrzymania wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 11. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składani ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b. Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c. Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Każdy dokument wadialny powinien zostać wystawiony na beneficjenta: Domy Wczasowe WAM Sp. z o. o 03-335 Warszawa, ul. Władysława Syrokomli 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dwwam.nowybip.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach