Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, serwerów i oprogramowania na potrzeby CMKP w Warszawie (numer sprawy: ZP-171/17).

Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg

  • Adres: 01-813 Warszawa, Marymoncka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 693 700 , fax. 225 693 712
  • Data zamieszczenia: 2017-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
    Marymoncka 99/103
    01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 693 700, fax. 225 693 712
    REGON: 000289093
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, serwerów i oprogramowania na potrzeby CMKP w Warszawie (numer sprawy: ZP-171/17).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, serwerów i oprogramowania na potrzeby CMKP w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /specyfikacja techniczna stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w opisie przedmiotu zamówienia/specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 1) 30200000-1 Urządzenia komputerowe, w tym: 30213300-8 Komputer biurkowy, 30213100-6 Komputer przenośny; 2) 48821000-9 Serwery sieciowe; 3) 48700000-5 Pakiet oprogramowania użytkowego. 6. Wszystkie oferowane Zamawiającemu systemy operacyjne/oprogramowania muszą być dostosowane do aktualnej infrastruktury informatycznej Zamawiającego i nie mogą powodować konieczności jej przebudowania bądź powiększania. 7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, są uzasadnione specyfiką zamówienia, ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz wskazują na parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe przedmiotu zamówienia, a Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w tym zakresie produktów o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych lub użytkowych. Jednocześnie, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Za przedmiot zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych Zamawiający uzna produkt o parametrach technicznych, eksploatacyjnych oraz użytkowych nie gorszych niż te opisane przez podanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. W przypadku, gdy zaproponowane przez Wykonawcę równoważne oprogramowanie będące przedmiotem zamówienia nie będzie poprawnie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z odtworzeniem i przywróceniem sprawnej infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz zwróci koszty zakupu oprogramowania niespełniającego warunków zamówienia. W celu wykazania spełnienia tych wymagań Wykonawca winien przedstawić specyfikację producenta potwierdzającą parametry oferowanego produktu, w języku polskim lub angielskim – dopuszcza się wydruki ze stron internetowych producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w kwocie 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego numer: 26 1240 6247 1111 0000 4974 0932, ze wskazaniem w tytule przelewu: „Wadium w postępowaniu nr ZP-171/17”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, wskazanym w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wadium wnoszonego w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie, a jego kopia została spięta/zszyta wraz z pozostałymi oświadczeniami i dokumentami składającymi się na ofertę. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego złożone w terminie związania ofertą. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach