Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego oraz serwera na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, aleja Ratuszowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 250, , fax. 523 555 233
  • Data zamieszczenia: 2020-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    aleja Ratuszowa 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 250, , fax. 523 555 233
    REGON: 59636900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego oraz serwera na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu sprzętu komputerowego oraz serwera na potrzeby Urzędu Miasta Inowrocławia w tym: cz.1 - komputery stacjonarne PC z oprogramowaniem (systemem operacyjnym) – 38 szt; - oprogramowanie - pakiet biurowy – 30 szt; - drukarki - 4 szt. Szczegółowy opis cz. 1 przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego jest określony w załączniku nr 1 do SIWZ. cz. 2 - serwer z systemem operacyjnym oraz licencjami dostępowymi – 1 szt.; - zasilacz awaryjny UPS z kartą sieciową- 1 szt.; W zakres części 2 wchodzi również wykonanie prac konfiguracyjnych. Szczegółowy opis cz. 2 przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego jest określony w załączniku nr 2 do SIWZ. Ofertę można składać na 1 lub 2 części. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, wykonawca może zaoferować sprzęt lub oprogramowanie równoważne. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy. Opis równoważności przedstawiony został w załączniku nr 3 do SIWZ. 4. Wymagania Zamawiajacego: 1) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia urządzeń fabrycznie nowych (rok produkcji 2020 r. dystrybuowane przez oficjalny kanał dystrybucji w UE) w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznymi informacjami pozwalającymi na identyfikację produktu oraz producenta; 2) Wykonawca udzieli gwarancji jakości nie krótszej niż: a) 36 miesięcy – na komputery stacjonarne, serwer, zasilacz awaryjny; b) 24 miesiące – na drukarki, licząc od dnia odbioru bez zastrzeżeń; 3) Wykonawca zagwarantuje jednodniowy czas reakcji serwisowej, tj. przystąpi do naprawy urządzeń w ciągu jednego dnia roboczego przypadającego po dniu, w którym Zamawiający zgłosił awarię urządzenia (drogą elektroniczną); serwis sprzętu komputerowego musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta; 4) Wykonawca zapewni w czasie trwania gwarancji jakości czas naprawy awarii i usterek: 1) komputera stacjonarnego wraz ze wszystkimi jego elementami wchodzącymi w skład tego komputera (tj. mysz komputerowa, klawiatura komputerowa) – nie dłuższy niż 14 dni, licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego awarii faksem lub drogą elektroniczną; 2) serwera – najpóźniej w następnym dniu roboczym, licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego usterki drogą elektroniczną; 3) zasilaczy UPS – w terminie do 7 dni, licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego awarii drogą elektroniczną; 5) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia nieodpłatnie, własnym transportem, w godzinach pracy Urzędu Miasta Inowrocławia. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po jego dostarczeniu, w siedzibie Zamawiającego, na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek braków ilościowych lub wad przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany usunąć je w terminie uzgodnionym w protokole odbioru. 6) Wykonawca po podpisaniu umowy uzgodni z Zamawiającym dokładną datę i miejsce dostawy przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach