Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3665400 , fax. 24 3665421
  • Data zamieszczenia: 2015-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3665400, fax. 24 3665421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Szczegółowy opis zamówienia poszczególnych części zawiera Dział II. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia w części 1: a)Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym dzień oraz godzinę dostawy uwzględniając godziny pracy Uczelni, b)dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się jedynie w obecności Wykonawcy, c)Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia osobiście oraz weźmie udział w jego rozpakowaniu w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostawie, d)do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. CZĘŚĆ 2 1.Środowisko do tworzenia wizualizacji interaktywnych oraz gier 3D i 2D (20 licencji). Bezterminowa licencja dla instytucji edukacyjnej na środowisko do tworzenia wizualizacji interaktywnych 3D oparte o silnik gier. Licencja powinna zezwalać na zainstalowanie środowiska na komputerach z systemem operacyjnym Microsoft Windows lub Apple MacOS. Licencja powinna zapewniać bezpłatne uaktualnienie do jednej najnowszej głównej wersji środowiska. Środowisko powinno mieć wbudowane mechanizmy umożliwiając samodzielne tworzenie dodatkowych modułów rozszerzających jego możliwości. Licencja środowiska powinna umożliwiać tworzenie wieloplatformowych aplikacji, które można będzie uruchomić przynajmniej na platformach działających pod kontrolą następujących systemów operacyjnych: Microsoft Windows, Apple MacOS oraz iOS, Android, BlackBerry 10. Ponadto w ramach licencji środowisko powinno oferować możliwość tworzenia gier uruchamianych w przeglądarkach internetowych w dowolnym systemie operacyjnym. Środowisko do tworzenia wizualizacji interaktywnych 3D powinno zawierać i oferować m.in.: 1.Silnik renderujący grafikę trójwymiarową pozwalający na tworzenie profesjonalnych aplikacji klasy AAA kompatybilny z technologiami i standardami: Microsoft DirectX 11, Shader Model 5.0 oraz Compute Shaders (CS). Silnik renderujący powinien umożliwiać stosowanie technologii: Deffered Lighting, Linear Lighting, HDR Rendering, Occlusion Culling, a także oferować generowanie cieni oraz map oświetlenia (ang. lighmap) dla modeli lokalnych i globalnych. Silnik renderujący powinien też wspierać technologię poziomów detali LOD (ang. level of details). 2.Zintegrowany edytor z możliwością podglądu sceny, tworzonej wizualizacji, hierarchii sceny,właściwości obiektów i przeglądarką zasobów multimedialnych. 3.Edytor kodu z funkcją debugowania pozwalający na skryptowanie aplikacji przynajmniej w językach JavaScript oraz C#. 4.Edytor materiałów oparty na programach cieniujących pozwalający na tworzenie własnych lub użycie wbudowanych materiałów. 5.Edytor terenów z narzędziami do modelowania i malowania terenów oraz obsługą poziomów detali LOD i warstw terenu. 6.Edytor roślinności pozwalający na modelowanie różnorodnych roślin. 7.Silnik fizyki pozwalający na modelowanie ciał sztywnych (ang. rigid bodies) i elastycznych (ang. soft bodies) i zawierający rozwiązania: ragdoll, interactive cloth oraz skinned cloth. 8.Moduł sztucznej inteligencji umożliwiający m.in. automatyczną nawigację botów. 9.Zoptymalizowany podsystem tworzenia wizualizacji dwuwymiarowych (2D). 10.Podsystem animacji oferujący m.in. kinematykę i odwrotną kinematykę animowanych postaci, a także rozwiązania złożonych animacji oparte o maszynę stanów oraz drzewa mieszające (ang. blend trees).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym posępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach