Samorządowe Centrum Ekonomiczno-Administracyjne w Głogowie Młp. ogłasza przetarg
- Adres: 36-060 Głogów Młp., Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178517889
- Data zamieszczenia: 2018-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samorządowe Centrum Ekonomiczno-Administracyjne w Głogowie Młp.
Rynek 58
36-060 Głogów Młp., woj. podkarpackie
tel. 178517889
REGON: 366042160 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.scea.glogow-mlp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do szkół w Gminie Głogów Ma-łopolski - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa obejmuje dostarczenie sprzętu i oprogramowania w podanych poniżej ilościach do placówek wskazanych przez zamawiającego, jego montaż oraz instalację oprogramowania: 1. Dostawa do Szkoły Podstawowej w Budach Głogowskich, Budy Głogowskie 846, 36-060 Głogów Małopolski: • Monitor interaktywny 1 szt. • Laptop z oprogramowaniem 28 szt. • Urządzenie wielofunkcyjne kolor 1 szt. • Odtwarzacz CD/DVD/mp3 1 szt. • Wizualizer 1 szt. • Zasilacz UPS 1 szt. • Aparat cyfrowy 1 szt. • Radioodtwarzacz/mikrowieża 3 szt. • Tablet 28 szt. • System do zbierania i analizowania odpowiedzi 1 szt. • Programy edukacyjne • Plansze interaktywne • Pakiet edukacyjny. 2. Dostawa do Szkoły Podstawowej w Pogwizdowie Nowym, Pogwizdów Nowy 252, 36-062 Pogwizdów Nowy: • Monitor interaktywny 1 szt. • Laptop 16 szt. • Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt. • Tablet 16 szt. • Odtwarzacz CD/DVD 1 szt. • Dyktafon 1 szt. • Statyw 1 szt. 3. Dostawa do Szkoły Podstawowej w Przewrotnem, Przewrotne 589, 36-003 Przewrotne: • Monitor interaktywny 1 szt. • Laptop 25 szt. • Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt. • Tablet 25 szt. • Odtwarzacz CD/DVD 1 szt. • Wizualizer 1 szt. • Zasilacz UPS 1 szt. • Kamera cyfrowa 1 szt. • Radioodtwarzacz/mikrowieża 1 szt. • Dyktafon 1 szt. • Statyw 1 szt. • Karta pamięci SD 1 szt. • System do zbierania i analizowania odpowiedzi 1 szt. • Plansze interaktywne • Programy edukacyjne 4. Dostawa do Szkoły Podstawowej w Wysokiej Głogowskiej, Wysoka Głogowska 299, 36-061 Wysoka Głogowska: • Laptop 50 szt. • Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt. • Wizualizer 1 szt. • Aparat cyfrowy 2 szt. • Kamera cyfrowa 2 szt. • Radioodtwarzacz/mikrowieża 2 szt. • Dyktafon 3 szt. • Statyw 2 szt. • Karta pamięci SD 6 szt. • System do zbierania i analizowania odpowiedzi 1 szt. • Programy edukacyjne • Multilicencja 1 szt. • Zestawy edukacyjne • Gra edukacyjna - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ w wysokości 10 457,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy czterysta pięćdziesiąt sie-dem) złotych 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy prowadzony w Banku Go-spodarstwa Krajowego nr PL 71 9159 0000 2001 0011 6769 0003, z dopiskiem „Wadium- Do-stawa sprzętu komputerowego”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwa-ranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp, przy czym: 1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związa-nych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego nieodwołanie, bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 6. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, należy złożyć wraz z ofertą, w osobnej kopercie. 7. Zamawiający informuje, iż jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami w przypadku ziszczenia się przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia Zamawiający udostępni wraz informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem/20_2024/
Dodano: 2024-04-19 - "miniPAKT" - utworzenie gminnej pracowni komputerowej w gminie Niwiska
Dodano: 2023-11-15 - Zakup sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania
Dodano: 2023-11-14 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Cyfrowy Powiat"
Dodano: 2023-09-21 - Zakup sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania
Dodano: 2023-07-28 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-06-13 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-04-28 - Zakup sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-01-03 - Zakup aparatury medycznej i sprzętu medycznego dla potrzeb Odd. Neurologicznego z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej Pow. Szpitala Spec.w Stalowej Woli ( dot. Komputer All IN One
Dodano: 2022-12-13 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2022-11-18