Zarząd Powiatu Mieleckiego ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2B
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-17 7800400 , fax. 0-17 7800402
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mieleckiego
ul. Sękowskiego 2B 2B
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 0-17 7800400, fax. 0-17 7800402
REGON: 69058724900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Starostwa Powiatowego w Mielcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Starostwa Powiatowego w Mielcu w tym : 5 szt. komputerów , 4 szt. monitorów 19, 5 szt. licencji BOX Microsoft Office Small Business, 5 szt. zasilaczy awaryjnych UPS, kserokopiarka, drukarka laserowa, mo - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302310007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami), b)wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177), c)wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej - załącznik 2 do SIWZ wraz z opisem sprzętu będącego przedmiotem oferty (opis parametrów technicznych oraz wyposażenia),celem stwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami zamawiającego oraz wyszczególnionymi okresami gwarancji - zgodnie z wymaganiami zakreślonymi w SIWZ. 2)aktualny wypis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzający, że oferent prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, 3) oświadczenie dotyczące spełniania przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - wg. załącznika nr 3, 4) Kopia Certyfikat CE - dotyczy wszystkich urządzeń wymienionych w załączniku nr 1 do siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną