Zarząd Powiatu Mieleckiego ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2B
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-17 7800400 , fax. 0-17 7800402
- Data zamieszczenia: 2009-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mieleckiego
ul. Sękowskiego 2B 2B
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 0-17 7800400, fax. 0-17 7800402
REGON: 69058724900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania (17 szt. komputerów, 20 szt. monitorów 19 cali, 17 szt. licencji box Microsoft Office, 17 szt. zasiliaczy awaryjnych UPS, drukarka laserowa wielofunkcyjna kolorowa, 2 szt. monitorów 22 cale, drukarka laserowa mono z siecią LAN, zapora brzegowa UTM, 2 szt. pamięci operacyjnej DDR 1 GB , pamięć operacyjna DDR2 1 GB, 2 szt. napędu DVD+/- RW, komputer przenośny z modemem HSDPA, 4 szt. komputerów przenośnych , dysk zewnętrzny USB, głośniki zewnętrzne, 10 szt. pen driver szyfrowany algorytmem AES-256, 2 szt. drukarek etykiet, 5 szt. kserokopiarek mono format A4 z opcją druku i skanowania sieciowego, kserokopiarka A3) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302310007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami), b) wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177), c) wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej - załącznik 2 do SIWZ osobno dla części I i części II zamówienia 2) opis oferowanego sprzętu - formularz cenowy - załącznik nr 3 i nr 4 do SIWZ Należy złożyć odrębne oferty na realizację części I i części II zamówienia. Ocena ofert będzie dokonywana osobno dla część I i część II zamówienia. 3) aktualny wypis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzający, że oferent prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, 4) oświadczenie dotyczące spełniania przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - wg. załącznika nr 4,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną