Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania informatycznego oraz usług szkoleniowo-audytowych w ramach realizacji projektu grantowego ,,Cyfrowa Gmina"

Gmina Chmielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 26-020 Chmielnik, Plac Kościuszki 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 354 32 73 , fax. 41 354 32 73
  • Data zamieszczenia: 2022-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielnik
    Plac Kościuszki 7
    26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 354 32 73, fax. 41 354 32 73
    REGON: 291009745
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania informatycznego oraz usług szkoleniowo-audytowych w ramach realizacji projektu grantowego ,,Cyfrowa Gmina"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Zakup, dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego, sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Urzędu Miasta i Gminy w Chmielniku w ramach projektu ,,Cyfrowa Gmina”- stacje robocze- 20 szt.; - skanery- 2 szt.;- serwer- 1 szt.;- zestawy konferencyjne do zadań zdalnych – 10 szt.;- urządzenie do przechowywania kopii zapasowych- 1 szt.;- serwer zapasowy- 1 szt.;- tablet- 18 szt.;- oprogramowanie do tworzenia kopii- 1 sz.;- oprogramowanie do szyfrowania danych- 1 szt.; - oprogramowanie do analizy logów systemowych- 1 szt.; - oprogramowanie do monitorowania sieci- 1 sztCzęść II . Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu ,,Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym- Granty PPGR :- komputery przenośne z oprogramowaniem – 26 szt.Część III. Przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych z obsługi sprzętu komputerowego, cyberbezpieczeństwa, przeprowadzenie dwóch audytów zgodności z KRI i RODO i dwóch testów penetracyjnych systemów informatycznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Chmielniku w ramach projektu ,,Cyfrowa Gmina”Zadanie 1. Szkolenie stacjonarne dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Chmielniku w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania- 1 szt.;Zadanie nr 2. Szkolenie dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Chmielniku w zakresie cyberbezpieczeństwa- 2 szt.;Zadanie nr 3. Przeprowadzenie audytów w jednostce zgodności z KRI i RODO- 2szt.;Zadanie nr 4. Przeprowadzenie testów penetracyjnych systemów informatycznych JST- 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium.2. Zamawiający określa kwotę wadium w następujących wysokościach :Część I. Zakup i dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego, sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Urzędu Miasta i Gminy Chmielnik w ramach projektu ,,Cyfrowa Gmina – 3 000,00 zł ( trzy tysiące 00/100 )Część II. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu ,, Wsparcie dzieci i rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PGR- 700,00 ( siedemset złotych 00/100 )Część III. Przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych z obsługi sprzętu komputerowego, cyberbezpieczeństwa, przeprowadzenie dwóch audytów zgodności z KRI i RODO i dwóch testów penetracyjnych systemów informatycznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Chmielniku w ramach projektu ,,Cyfrowa Gmina”- Nie dotyczyWadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Nr rachunku: BS Chmielnik 32 8483 0001 2001 0017 7441 0001 z adnotacją:„Wadium w przetargu pn.: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania informatycznego oraz usług szkoleniowo-audytowych w ramach realizacji projektu grantowego ,,Cyfrowa Gmina:, Część…..” potwierdzenie wpłaty można załączyć do oferty.6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej i spełniać będzie co najmniej poniższe wymagania:1) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;2) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;3) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania z ofertą8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku (wg zasad komunikacji wskazanej w SWZ, zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa powyżej, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie PZP.11. Pozostałe warunki określa SWZ pkt od 11-13
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca uczestniczący w postępowaniu musi spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa;4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający określa. Wymagania, opis poniżej:a) Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniejDla Część I: Zakup, dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego, sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Urzędu Miasta i Gminy Chmielnik w ramach projektu ,,Cyfrowa Gmina”- jedno (1) zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia tj. dostawie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. brutto ( słownie : sto pięćdziesiąt tysięcy złotych)Dla Część II: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu ,,Wsparcie dzieci i rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”- jedno (1) zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia tj. dostawie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł. brutto ( słownie : trzydzieści tysięcy złotych)Dla Część III: Przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych z obsługi sprzętu komputerowego, cyberbezpieczeństwa, przeprowadzenie dwóch audytów zgodności z KRI i RODO i dwóch testów penetracyjnych systemów informatycznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Chmielniku w ramach projektu ,,Cyfrowa Gmina”- jedno (1) zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia tj. przeprowadzenie audytu cyberbezpieczeństwa na rzecz sektora administracji publicznej lub przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w jednostce administracji publicznej o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł. brutto ( słownie : dziesięć tysięcy złotych)Uwaga:- Przez zamówienie wykonane należy rozumieć : zamówienie rozpoczęte i zakończone w okresie ostatnich 3 latach liczonych wstecz od dnia , w którym upływa termin składania ofert ( a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie)- Zamówienia zakończone w w/w okresie to zamówienia , których rozpoczęcia mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.- Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania dostaw o mniejszej wartości celem uzyskania wartości referencyjnej.- Zamawiający na potwierdzenie warunku załączy dowody określające, czy dostawy/ usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane , przy czym dowodami o których jest mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego dostawy zostały wykonane.b) O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy :Dla Część III: Przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych z obsługi sprzętu komputerowego, cyberbezpieczeństwa, przeprowadzenie dwóch audytów zgodności z KRI i RODO i dwóch testów penetracyjnych systemów informatycznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Chmielniku w ramach projektu ,,Cyfrowa Gmina”- minimum 1 osobą posiadającą certyfikat audytora wiodącego systemu zarzadzania bezpieczeństwa informacji wg normy ISO 27001, uprawnienia wskazane w Rozporządzeniu ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018r. w sprawie certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (Dz.U. 2018 poz. 1999), w tym udokumentowane 3 letnie doświadczenie w zakresie przeprowadzenia audytu bezpieczeństwa, informacji i systemów teleinformatycznych, testów penetracyjnych aplikacji Web oraz analiz konfiguracji systemów ITUwaga- Wykonawca na potwierdzenie warunku przedstawi imienny certyfikat wymieniony w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu w rozumieniu art. 15 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa referencje na potwierdzenie 3 letniego doświadczenia.W przypadku składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek jest spełniony, jeżeli wszyscy wykonawcy łącznie wykażą jego spełnienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach