Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce ogłasza przetarg
- Adres: 25-303 Kielce, Rynek 1
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3676236 , fax. 041 3676306
- Data zamieszczenia: 2009-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce
Rynek 1 1
25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3676236, fax. 041 3676306
REGON: 29105403600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Kielce i Zakładu Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Kielce i Zakładu Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce tj.: 1) Serwer - 2 szt. 2) Zestaw komputerowy z monitorem ciekłokrystalicznym TFT (19) - 100 szt. 3) Drukarka laserowa monochromatyczna sieciowa A4 - 25 - szt. 4) Drukarka laserowa monochromatyczna sieciowa A3 - 1 szt. 5) Drukarka atramentowa kolorowa sieciowa A3 - 1 szt. 6) Drukarka atramentowa kolorowa sieciowa A4 - 10 szt. 7) Skaner A3 - 10 szt. 8) Terminal sieciowy 10 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302114005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 12.000,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w licytacji elektronicznej zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 Pzp 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - zrealizowali lub realizują (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i wartości min. 300 000,00 zł każda. Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia i dokumenty wymagane w postępowaniu - wymienione w pkt. 10 ogólnych warunków licytacji. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 9 ogólnych warunków licytacji, należy złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie o zleceniu/nie zleceniu części zamówienia podwykonawcom - zał. Nr 2 do ogólnych warunków licytacji. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - zał. Nr 3 do ogólnych warunków licytacji. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do licytacji). Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę 4.Oświadczenie o loginie - zał. Nr 5 do ogólnych warunków licytacji Wymagana forma dokumentu - oryginał. 5.Wykaz wykonanych (wykonywanych) w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie dostaw - minimum dwóch w zakresie przedmiotu zamówienia i o wartości co najmniej 300 000,00 zł każda - zał. Nr 7 do ogólnych warunków licytacji. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 6.Wypełniony formularz ofertowy - zał. Nr 8 do ogólnych warunków licytacji. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium - zgodnie z opisem w pkt. 17 ogólnych warunków licytacji. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 8. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowę regulującą współpracę tych podmiotów. 9.Pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, określające jego zakres - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną