Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP ogłasza przetarg
- Adres: 02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5931390 , fax. 022 5931391
- Data zamieszczenia: 2011-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
ul. Nowoursynowska 166 166
02-787 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5931390, fax. 022 5931391
REGON: 00000178450000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz innych sprzętów biurowych dla zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia. CPV 30213000-5, 30213100-6, 38112100-4, 30216110-0, 30232110-8, 30191400-8, 30121000-3, 30237230-0, 30231300-0 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz innych sprzętów biurowych dla zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia. CPV 30213000-5, 30213100-6, 38112100-4, 30216110-0, 30232110-8, 30191400-8, 30121000-3, 30237230-0, 30231300-0 Dot. Projektu pt. ( Ochrona in situ żubra w Polsce - część północno-wschodnia) Projekt w 85% dofinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko w ramach działania 5.1 priorytetu V zgodnie z umową o dofinansowanie nr: POIS.05.01.00-00-229/09-00 oraz w 15% współfinansowany jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zgodnie z umową o współfinansowanie wydatków kwalifikowanych Projektu realizowanego w ramach V osi priorytetu POIiŚ nr: 145_2011_Wn-50_OP-WK-PS_D OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zależności od rodzaju dostarczanego urządzenia *Oznaczenie części zamówienia: Część I dostawa palmtopów podstawowych Krótki opis części zamówienia: Dostawa 17 palmtopów lub innych urządzeń z GPS o podstawowym wyposażeniu Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia Informacja wykonawcy o części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom , załącznik nr 4 do SIWZ; *Oznaczenie części zamówienia: Część II dostawa palmtopów rozszerzonych Krótki opis części zamówienia: Dostawa 3 palmtopów lub innych urządzeń z GPS o rozszerzonym wyposażeniu Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia Informacja wykonawcy o części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom , załącznik nr 4 do SIWZ; *Oznaczenie części zamówienia: Część III dostawa zestawów komputerowych Krótki opis części zamówienia: Dostawa 2 zestawów komputerowych składających się z: jednostki centralnej, monitora, drukarki, UPS, dysku zewnętrznego, myszy, klawiatury i głośników Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia Informacja wykonawcy o części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom , załącznik nr 4 do SIWZ; *Oznaczenie części zamówienia: Część IV dostawa monitora Krótki opis części zamówienia: Dostawa 1 monitora Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ; *Oznaczenie części zamówienia: Część V dostawa dysku zewnętrznego Krótki opis części zamówienia: Dostawa 1 dysku zewnętrznego Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ; *Oznaczenie części zamówienia: Część VI dostawa drukarek Krótki opis części zamówienia: Dostawa 2 kolorowych drukarek laserowych Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ; *Oznaczenie części zamówienia: Część VII dostawa kserokopiarki wielofunkcyjnej Krótki opis części zamówienia: Dostawa 1 monochromatycznej kserokopiarki wielofunkcyjnej Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ; *Oznaczenie części zamówienia: Część VIII dostawa wysokowydajnej kserokopiarki Krótki opis części zamówienia: Dostawa 1 monochromatycznej wysokowydajnej kserokopiarki Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ; *Oznaczenie części zamówienia: Część IX dostawa skanera Krótki opis części zamówienia: Dostawa 1 skanera kolorowego Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ; *Oznaczenie części zamówienia: Część X dostawa notebooków do telemetrii i GIS Krótki opis części zamówienia: Dostawa 5 notebooków do telemetrii i GIS Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ; *Oznaczenie części zamówienia: Część XI dostawa laptopów Krótki opis części zamówienia: Dostawa 2 laptopów Inne informacje dotyczące części zamówienia szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 7 SIWZ - specyfikacja, opis przedmiotu zamówienia Informacja wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, załącznik nr 4 do SIWZ; *Oznaczenie części zamówienia: Część XII dostawa wysokowydajnej niszczarki Krótki opis części zamówienia: Dostawa 2 laptopów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.sggw.pl/show.php?id=1909
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń drukująco/kopiujących w Systemie Centralnego Wydruku wraz z kompleksową obsługą serwisową na okres 36 miesięcy, znak sprawy: AEZ/S-053/2016
Dodano: 2016-05-23 - dostawa 14 szt. wysokowydajnych, kolorowych, wielofunkcyjnych urządzeń laserowych MFP oraz materiałów eksploatacyjnych dla tych urządzeń dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieściem. st. Warszawy
Dodano: 2015-12-04 - Zakup i dostawa sprzętu poligraficznego
Dodano: 2015-11-05 - Kupno 6 szt. kserokopiarek oraz 26 szt. skanerów z dostawą do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
Dodano: 2015-10-21 - Zakup i dostawa sprzętu poligraficznego
Dodano: 2015-10-19 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MASZYNY POLIGRAFICZNEJ WRAZ Z USŁUGĄ SERWISOWĄ DLA POTRZEB WYDAWNICTWA AKADEMII OBRONY NARODOWEJ Numer sprawy: 43/2015
Dodano: 2015-06-18 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego wysokowydajnego urządzenia produkcyjnego do druku monochromatycznego.
Dodano: 2015-03-26 - wynajem, wraz z serwisem, urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Izby Celnej w Warszawie
Dodano: 2015-03-13 - Dostawa i instalacja fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w maksymalnej liczbie do 5 sztuk
Dodano: 2015-02-04 - Kupno 10 szt. kserokopiarek z dostawą do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
Dodano: 2014-11-17