Akademia Obrony Narodowej ogłasza przetarg
- Adres: 00-910 Warszawa, al. Gen. A. Chruściela 103
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261 814 085 , fax. 261 813 217
- Data zamieszczenia: 2015-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Obrony Narodowej
al. Gen. A. Chruściela 103 103
00-910 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 261 814 085, fax. 261 813 217
REGON: 01157424400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.aon.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MASZYNY POLIGRAFICZNEJ WRAZ Z USŁUGĄ SERWISOWĄ DLA POTRZEB WYDAWNICTWA AKADEMII OBRONY NARODOWEJ Numer sprawy: 43/2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje:dostawę maszyny poligraficznej do druku kolorowego -1 szt., świadczenie kompleksowych usług serwisowych w okresie 36 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ, oraz wzór umowy - Załącznik nr 7 do siwz. Klasyfikacja zamówienia wg CPV: 30121000-6 Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące 50313000-2 Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych Termin realizacji zamówienia:dostawa urządzenia - 21 dni od daty zawarcia umowy. świadczenie kompleksowych usług serwisowych maszyny poligraficznej - 36 miesięcy od dnia podpisania umowy. Miejsce wykonania zamówienia: bud. nr 2 - Wydawnictwo Akademii Obrony Narodowej, adres jak na wstępie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez Wykonawców, każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 9.000,00 zł. (dziewięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Sposób wniesienia wadium wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pekao S.A. X Oddział Warszawa nr rachunku: 70 1240 6074 1111 0010 5240 0581, z dopiskiem wadium w postępowaniu 43/2015, a kserokopię potwierdzenia przelewu załącza do oferty; pozostałe formy wadium - oryginał należy złożyć w kasie AON (budynek nr 1,I piętro; kasa czynna we wtorki i piątki w godz. 10:00 - 13:00) lub w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 101 pokój 210a (II piętro) każdego dnia tygodnia w godzinach 8.00 do 11.00 i od 13.00 do 15.00 nie później niż w dniu w którym upływa termin do składania ofert, a kserokopię zamieścić w ofercie. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego kwotą wadium (zaksięgowania na rachunku Zamawiającego). Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, oraz 2, 4 ustawy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy.Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aon.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń drukująco/kopiujących w Systemie Centralnego Wydruku wraz z kompleksową obsługą serwisową na okres 36 miesięcy, znak sprawy: AEZ/S-053/2016
Dodano: 2016-05-23 - dostawa 14 szt. wysokowydajnych, kolorowych, wielofunkcyjnych urządzeń laserowych MFP oraz materiałów eksploatacyjnych dla tych urządzeń dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieściem. st. Warszawy
Dodano: 2015-12-04 - Zakup i dostawa sprzętu poligraficznego
Dodano: 2015-11-05 - Kupno 6 szt. kserokopiarek oraz 26 szt. skanerów z dostawą do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
Dodano: 2015-10-21 - Zakup i dostawa sprzętu poligraficznego
Dodano: 2015-10-19 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego wysokowydajnego urządzenia produkcyjnego do druku monochromatycznego.
Dodano: 2015-03-26 - wynajem, wraz z serwisem, urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Izby Celnej w Warszawie
Dodano: 2015-03-13 - Dostawa i instalacja fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w maksymalnej liczbie do 5 sztuk
Dodano: 2015-02-04 - Kupno 10 szt. kserokopiarek z dostawą do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
Dodano: 2014-11-17 - Kupno 10 szt. kserokopiarek z dostawą do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
Dodano: 2014-11-04