Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego (laptopów) w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa

GMINA WARKA ogłasza przetarg

  • Adres: 05-660 Warka, Plac Stefana Czarnieckiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 665 12 00
  • Data zamieszczenia: 2022-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WARKA
    Plac Stefana Czarnieckiego 1
    05-660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. +48 665 12 00
    REGON: 670223400
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego (laptopów) w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów dla dzieci z rodzin pegeerowskich na terenie gminy Warka w ilości 61 szt. w cenie max. do 2 500 zł brutto każdy. Dostawa realizowana będzie w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.2. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021r. – jego zakres (ilość i parametry) szczegółowo określone w w/w tabelce stanowiącej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.a) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w godzinach 8:30 – 16:30 (poniedziałek) oraz 07:30 – 15:30 (wtorek – piątek) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym terminu dostawy urządzeń.b) Wykonawca zobowiązany jest wykonać dostawy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardami, postanowieniami Umowy, z uwzględnieniem wymogów BHP, organizacją oraz realizacją umowy bez zakłóceń.Wykonawca dopuszcza dostawy częściowe komputerów, co ułatwi Zamawiającemu sprawdzenie jakości dostarczonego towaru. Jeżeli dostawa nastąpi jednorazowo, Zamawiający wystawi wówczas jedynie protokół przekazania dostawy.Po sprawdzeniu jakości dostarczonego towaru, Zamawiający spisze protokół odbioru. Dopuszcza się odbiór jednostronny przez przedstawiciela Zamawiającego. Protokół odbioru częściowej dostawy oraz protokół odbioru końcowego może zawierać wykaz braków i usterek. Jedynie bezusterkowy protokół odbioru końcowego będzie podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Zamawiający ustala termin na sprawdzenie jakości laptopów do 5 dni roboczych od dnia otrzymania dostawy, jeśli będzie dokonywał sprawdzenia samodzielnie, jednostronnie.Wykonawca – minimum na 3 dni przed dostawą sprzętu – dostarczy Zamawiającemu listę dostarczonych numerów seryjnych komputerów w postaci elektronicznej – w pliku .xlsx lub .txt c) Zamawiający wymaga aby w okresie gwarancji i rękojmi wszelkie naprawy lub wymiany, objęte gwarancją lub rękojmią, dokonywane były w ramach wynagrodzenia umownego. Zamawiający nie będzie ponosił jakichkolwiek kosztów związanych z naprawami lub wymianą. Minimalny wymagany okres gwarancji urządzeń 2 lata (24 miesiące).Wybrany w wyniku postępowania Wykonawca, zobowiązany będzie przygotować dokument gwarancyjny wg Załącznika nr 8, który będzie stanowił załącznik do umowy.d) Wykonawca dostarczy urządzenia na własny koszt i ryzyko, w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym.e) Zaoferowanych w ofercie asortymentowo cenowej towarów nie można zmieniać w trakcie trwania umowy oraz ich cen.f) W przypadku reklamacji złej jakości dostarczonego sprzętu lub niezgodności towaru z zamówieniem lub ze SWZ zamawiający żąda w ramach gwarancji wymiany towaru na nowy – odpowiadający parametrom opisanym w SWZ.g) W przypadku nieterminowej lub braku dostaw z winy Wykonawcy lub dostarczenia przez Wykonawcę towaru złej jakości, Zamawiający naliczy kary jak w Załączniku nr 3 do SWZ – Projektowanych Postanowieniach Umowy.Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie jakim zostały określone przez Zamawiającego i dotyczą:1.1. Zdolności technicznej lub zawodowej1.1.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie i prawidłowo dostawę na co najmniej 50 komputerów przenośnych – typu laptop lub komputerów stacjonarnych wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.Powyższe powinno być udokumentowane przez Wykonawców zgodnie z Rozdziałem IX ust. 4 pkt c).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach