Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i zakup usług dostępu do Internetu oraz wsparcia technicznego dla uczestników projektu Dostęp do Internetu oknem na świat.

Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Informatyki ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 49-71-497 , fax. 33 49-71-786
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Informatyki
    pl. Ratuszowy 1 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 49-71-497, fax. 33 49-71-786
    REGON: 00051566100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i zakup usług dostępu do Internetu oraz wsparcia technicznego dla uczestników projektu Dostęp do Internetu oknem na świat.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 dostawę i montaż 100 zestawów komputerowych wraz z monitorami oraz z towarzyszącymi urządzeniami peryferyjnymi tj. myszką komputerową, klawiaturą, listwą przeciwprzepięciową, głośnikami, kamerą, systemem operacyjnym oraz oprogramowaniem, - dostarczenie 100 zestawów komputerów stacjonarnych wraz z monitorami, myszkami, klawiaturami, listwami przepięciowymi, głośnikami, kamerami oraz systemem operacyjnym pod wskazane adresy uczestników projektu, - zainstalowanie, oznakowanie i uruchomienie wraz z podstawowym instruktażem obsługi 100 zestawów komputerowych we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach jako miejsce zamieszkania beneficjentów, którzy zostali objęci przedmiotowym projektem, - dostarczenie i zainstalowanie na każdym zestawie komputerowym pakietu oprogramowania, 1.2 świadczenie usługi dostępu do Internetu pod wskazanymi adresami uczestników projektu przez okres 24 miesięcy wraz z dostarczeniem i instalacją infrastruktury umożliwiającej korzystanie z oferowanej usługi dostępowej. Wykonawca świadczyć będzie usługę dostępu do Internetu w okresie 24 miesięcy od daty odbioru, 1.3 świadczenie usługi pomocy technicznej dla uczestników projektu rozumiane jako przyjmowanie zgłoszeń awarii oraz rozwiązywanie problemów z dostarczonym w ramach niniejszego postępowania sprzętu komputerowego, oprogramowania, usługi dostępu do Internetu. - telefoniczne przyjmowanie zgłoszen awarii w okresie 24 miesięcy od podpisania umowy z Zamawiającym poprzez dedykowaną bezpłatną linię typu 0800 lub za pośrednictwem numeru kontaktowego stacjonarnego będącego w strefie numeracyjnej 33 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8-18, - obsługa zgłoszeń awarii wysłanych przez uczestników projektu za pośrednictwem formularza na stronie internetowej lub wysłanego pod wskazany przez wykonawcę adres e-mail, - rozwiązywania problemów ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem w siedzibie użytkownika, za pomocą zdalnego oprogramowania lub telefonicznie, - rozwiązywanie problemów z dostępem do Internetu w siedzibie użytkownika lub telefonicznie, - dokonywanie rocznych przeglądów sprzętu komputerowego dostarczonego do uczestników projektu. Szczegółowy zakres zamówienia i wymogów określony jest w Załączniku Nr 3 do SIWZ. Realizacja zamówienia obejmuje zakres opisany w pkt. 1.1 w terminie 30 dni od daty podpisania umowy. Realizacja zamówienia obejmująca świadczenie usługi dostępu do Internetu oraz świadczenie usługi pomocy technicznej od dnia odbioru przez kolejne 24 miesiące
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na rzecz Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 17 000 zł (siedemnaście tysięcy zł). Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowe z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620, Nr 240, poz. 1603, Nr 257, poz. 1726). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (wyłącza się możliwość wniesienia wadium w gotówce) na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Pekao S.A. Oddział w Bielsku-Białej, ul. Stojałowskiego 23, nr 25 1240 4142 1111 0000 4822 9638 z opisem znaku sprawy którego dotyczy wadium. Uwaga: Przy wnoszeniu wadium przelewem dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium; dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku zamawiającego (wpływ środków na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 4. Wadium w postaci dokumentu należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Wydziału Informatyki Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 6, pok. nr 332. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie oraz powinna podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce. W przypadku wadium wnoszonego przez wykonawców występujących wspólnie dokument (gwarancja) powinien wskazywać (z podaniem nazwy i adresu) wszystkich wykonawców (członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej, itp.). Uwaga: Termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium: 5.1 zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp), 5.2 wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 5.3 zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 Pzp. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach