Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń multimedialnych na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie w ramach projektu systemowego Podkarpackie szkolenia informatyczno-metodyczne w ramach POKL/9.4/133/2008 Nr AG-3211/3/10

Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-234 Rzeszów, ul. Partyzantów 10a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8534097 , fax. 017 8534682
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie
    ul. Partyzantów 10a 10a
    35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8534097, fax. 017 8534682
    REGON: 69070548200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcen.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń multimedialnych na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie w ramach projektu systemowego Podkarpackie szkolenia informatyczno-metodyczne w ramach POKL/9.4/133/2008 Nr AG-3211/3/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 19 szt. komputerów przenośnych, 5 szt. uczniowskich komputerów przenośnych, 1 szt. nauczycielskiego komputera przenośnego, 2000 szt. Pendrive USB 4GB, 20 szt. Pendrive USB 8GB, 1 szt. Routera WiFi, 25 szt. słuchawek komputerowych z mikrofonem, 3 szt. urządzeń wielofunkcyjnych(fotokopiujących i termokopiujących), 5 szt. aparatów fotograficznych, 6 szt. ekranów interaktywnych, 1 szt. kolorowej drukarki laserowej, 1 szt. licencji Windows Small Business Serwer Premium 2008 SNGL OLP NL Acdmc 5Clts, 14 szt. licencji Windows Small Business Serwer Premium CALSte 2008 SNGL OLP NL Acdmc DvcCAL, 19 szt. licencji Windows 7 Pro 32/64b PL OEM, 18 szt. licencji Mythware (dla nauczyciela gratis), jest to odpowiednik programu jak w komputerach dla klas 1-3, 19 szt. licencji OfficeProPlus 2007 SNGL OLP NL Acdmc (79P-00360) /1 stanowisko, 25 szt. licencji pakietów ochrony antywirusowej z abonamentem na 3 lata gwarantujący ochronę w czasie rzeczywistym przed wirusami, szpiegami, robakami, trojanami, programami typu rootkit i atakami typu zero-day. 5 szt. licencji Microsoft Windows XP PL lub inny system operacyjny charakteryzujący się następującymi cechami: a) zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: pomoc techniczna i komunikaty systemowe, b) wsparcie dla większości powszechnie używanych drukarek i urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, możliwość przywracania plików systemowych, możliwość zdalnej instalacji, konfiguracji i administrowania systemu, 1 szt. licencji Microsoft Windows Vista PL
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także ww. Wykonawcy występujący wspólnie - spełniający warunki określone w ustawie Prawo Zamówień publicznych oraz w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawcy, o których wyżej mowa mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia jeżeli spełniają warunki w zakresie : a. posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. b. posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. d. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia wymienione niżej lit. a i b. Ocena dokonana zostanie komisyjnie poprzez sprawdzenie dokumentów i oświadczeń w zakresie kompletności, aktualności oraz odpowiadania szczegółowym wymogom postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, sprawdzenie czytelności i jednoznaczności złożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - załącznik nr 2 do SIWZ, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. b. W celu wskazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o kto tych mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów ww. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji i nie ogłoszono upadłości i nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia go z ubiegania się o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcen.pl/cms/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach