Gmina Chełmek ogłasza przetarg
- Adres: 32660 Chełmek, ul. Krakowska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8449040, 8449000 , fax. 338 449 019
- Data zamieszczenia: 2017-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmek
ul. Krakowska 11
32660 Chełmek, woj. małopolskie
tel. 033 8449040, 8449000, fax. 338 449 019
REGON: 52776000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i pętli indukcyjnych dla osób niedosłyszących do klasopracowni dla 4 szkół w Gminie Chełmek, na potrzeby projektu Szkoła na 6+ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Części nr 1- Dostawa sprzętu komputerowego; Część II – Dostawa pętli indukcyjnej dla osób niedosłyszących. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30210000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Dostawa i zakup infrastruktury sprzętowej: Warunkiem udziału Wykonawcy w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Ofertę na formularzu oferty. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu informatycznego dla Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim w ramach projektu "CYFROWA GMINA".
Dodano: 2023-04-11 - Dostawa sprzętu informatycznego dla Urządu Miejskiego w Makowie Podhalańskim w ramach projektu "CYFROWA GMINA".
Dodano: 2023-02-21 - Dostawa sprzętu informatycznego realizowana w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2022-11-09 - Dostawa infrastruktury informatycznej w ramach realizowanego projektu e-Urząd w Makowie Podhalańskim.
Dodano: 2022-08-22 - Dostawa infrastruktury informatycznej w ramach projektu „e-Urząd w Gminie Tomice”
Dodano: 2022-08-18 - „Rozbudowa macierzy dyskowych i serwerów”
Dodano: 2021-02-17 - „Rozbudowa macierzy dyskowych i serwerów”
Dodano: 2021-02-17 - „Rozbudowa macierzy dyskowych i serwerów”
Dodano: 2020-12-28 - Zakup i wdrożenie urządzeń do przetwarzania i przechowywania danych oraz oprogramowania do wirtualizacji
Dodano: 2019-12-23 - 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa infrastruktury sprzętowej dla potrzeb Zamawiającego w podziale na dwie części. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) CZĘŚĆ I - Serwer e-usług 1 szt. - Serwer baz danych 1 szt. - Macierz dyskowa 2 szt. - System backup 1 kpl. - Przełącznik sieciowy zarządzalny 2 szt. - System ochrony sieci UTM 1 szt. - Szafa serwerowa RACK z wyposażeniem 1 szt. - Zasilacz awaryjny UPS 1 szt. b) CZĘŚĆ II - Zestaw komputerowy z monitorem 11 kpl. - Skaner A3 ADF duplex 2 szt.
Dodano: 2019-02-14