Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu PPK3

Instytut Logistyki i Magazynowania ogłasza przetarg

  • Adres: 61755 Poznań, ul. E. Estkowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 504 890, , fax. 618 526 376
  • Data zamieszczenia: 2017-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Logistyki i Magazynowania
    ul. E. Estkowskiego 6
    61755 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 504 890, , fax. 618 526 376
    REGON: 1860300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilim.poznan.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu PPK3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Logistyki i Magazynowania w ramach projektu PPK3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy w części I i II zamówienia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do wskazania w ofercie nazwy producenta i model proponowanego produktu. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy w części I zamówienia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia na wezwanie Zamawiającego oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających, iż: a. Dla pozycji 1: zaproponowany sprzęt osiąga wydajność obliczeniowa w teście BAPCo SysMark 2014 nie mniejszą niż: Overall Performance co najmniej wynik 1500 pkt., Office Productivity co najmniej wynik 1300 punktów, Media Creation co najmniej wynik 1400 pkt. , Financial Analysis co najmniej wynik 1700 pkt.; b. Dla pozycji 2: zaproponowany sprzęt osiąga wydajność obliczeniowa w teście BAPCo MobileMark 2014 nie mniejszą niż: Office Productivity co najmniej wynik 1600 pkt., Battery Life co najmniej wynik 800 punktów; c. Dla pozycji 6: zaproponowany sprzęt osiąga wydajność obliczeniowa w teście BAPCo TabletMark v3 nie mniejszą niż: Overall Performance co najmniej wynik 1140 pkt., Web/Email co najmniej wynik 890 punktów, Photo/Video co najmniej wynik 1450 pkt.; 3. Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego dostarczyć wydrukowane wyniki testów. Zamawiający dopuszcza by Wykonawca powołał się na wyniki testów, opublikowane przez firmę Bapco na stronie http://www.bapco.com, o ile parametry danego komputera wyspecyfikowane na ww. stronie (tj. procesor, pojemność pamięci RAM, karta graficzna) odpowiadają parametrom oferowanego przez Wykonawcę komputera. Wszystkie oferowane komponenty wchodzące w skład komputera będą ze sobą kompatybilne i nie będą obniżać jego wydajności. Zamawiający nie dopuszcza, aby zaoferowane komponenty komputera pracowały na niższych parametrach niż opisywane w OPZ. 4. Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w ust. 2, może złożyć inne dokumenty dotyczące zapewnienia jakości oferowanych produktów, potwierdzające wymagania stawiane przez Zamawiającego. 5. dokument (np. pełnomocnictwo lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.; 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach