Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza 18
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8428406 , fax. 059 8428406, 8412443
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
Al. Sienkiewicza 18 18
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8428406, fax. 059 8428406, 8412443
REGON: 00014502300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Morskiego w Słupsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Morskiego w Słupsku. 2. Dostawa obejmuje następujące pozycje: - Zestaw komputerowy zgodny ze specyfikacją z załącznika 4 poz.1 (Komputer A) x 1, poz.5 x 2, poz.6 x 1 - 1 komplet, - Zestaw komputerowy zgodny ze specyfikacją z załącznika 4 poz.2(Komputer B) x 1, poz. 4 x 1, poz. 6 x 1 - 2 komplety. - Zestaw komputerowy zgodny ze specyfikacją z załącznika 4 poz.2(Komputer B) x 1, poz. 4 x 1, poz. 7 x 1- 5 kompletów. - Zestaw komputerowy zgodny ze specyfikacją z załącznika 4 poz.2(Komputer B) x 1, poz. 4 x 1, - 5 kompletów. - Zestaw komputerowy zgodny ze specyfikacją z załącznika 4 poz.3(Komputer C) x 1, poz. 4 x 1, poz.5 x 2 - 4 komplety. - Zestaw komputerowy zgodny ze specyfikacją z załącznika 4 poz.11 x 1, poz. 9 x 1, poz. 16 x 1 - 1 komplet. - Zestaw komputerowy zgodny ze specyfikacją z załącznika 4 poz.12 x 1, poz. 8 x 1 - 1 komplet. - Zestaw komputerowy zgodny ze specyfikacją z załącznika 4 poz.10 - 6 kompletów, - Zestaw komputerowy zgodny ze specyfikacją z załącznika 4 poz.10 x 1, poz. 6 x 1 - 1 komplet, - Zestaw komputerowy zgodny ze specyfikacją z załącznika 4 poz.10 x 1, poz. 7 x 1 - 1 komplet, - Monitor wielkoformatowy LCD zgodny ze specyfikacją z załącznika 4 poz.13 - 2 szt., - Zasilacz UPS wraz z baterią dodatkową zgodny ze specyfikacją z załącznika 4 poz.14 - 1 szt. - Zasilacz UPS zgodny ze specyfikacją z załącznika 4 poz.15 - 1 szt., - LICENCJA MS EXCHANGE 2007 (licencja na 20 użytkowników) - 1 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302140002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia/nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w punkcie 5 SIWZ. Z treści przedstawionych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania techniczne Zamawiający żąda przedłożenia: 2.1. wypełnionej i podpisana specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia, sporządzonej zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 2.2. opisu technicznego urządzeń oferowanych przez Wykonawcę, wraz z podaniem producenta i modelu oferowanego sprzętu. 2.3. deklaracji zgodności CE producenta urządzenia w języku polskim. 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składają dokument wymieniony w punkcie 5.1.2. SIWZ, potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 4. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone, analogicznie jak w punkcie 5.4. Wymagany dokument wskazany w punkcie 5.1.2. powinien być złożony przez każdego z Wykonawców odrębnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CRZP/69/2015/AEZ/ Dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Morskiej w Gdyni w roku 2015 - część 5 (serwer oraz stacja obliczeniowa i stacja robocza)
Dodano: 2015-10-19 - Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem - zam. publ. nr 2/2015
Dodano: 2015-06-01 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-04-24 - Dostawa sprzętu informatycznego
Dodano: 2014-10-17 - PRZETARG NIEOGRANICZONY na rozbudowę istniejącego systemu cyfrowej łączności radiowej DMR MotoTRBO Pomorskiej Policji na terenie Trójmiasta, celem pełnego pokrycia zasięgiem i swobodnego przemieszczania radiotelefonów/terminali pomiędzy poszczególnymi radioserwerami strefowymi.
Dodano: 2014-08-04 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych do Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni
Dodano: 2013-11-28 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziałów Ksiąg Wieczystych sądów obszaru apelacji gdańskiej
Dodano: 2013-11-28 - Dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2013-11-27 - Dostawa urządzeń komputerowych oraz oprogramowań
Dodano: 2013-06-18 - Dostawa sprzętu biurowego i komputerowego
Dodano: 2012-12-04