Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Chmielno

Gmina Chmielno ogłasza przetarg

  • Adres: 83-333 Chmielno, ul. Gryfa Pomorskiego 22
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6842212 w. 47 , fax. 058 6842216
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielno
    ul. Gryfa Pomorskiego 22 22
    83-333 Chmielno, woj. pomorskie
    tel. 058 6842212 w. 47, fax. 058 6842216
    REGON: 19167492500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chmielno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Chmielno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego w ilości 245 000 litrów - ilość oleju jest ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu ze względu na potrzeby zamawiającego. Olej opałowy powinien spełniać polskie normy PN-ISO 8754 z 1993 r., PN-ISO 3675 z 1997 r., PN 83/C-04117, PZPN-EN 12185 oraz posiadać następujące parametry: wartość opałowa nie mniejsza niż 42,0 MJ/kg, zawartość siarki max 0,20 % (m/m), temperatura płynięcia max - 20 C, gęstość w temperaturze 15 C max 0,83 Mg/m3. Zamówienie obejmuje dostawę oleju opałowego do kotłowni olejowych w obiektach gminnych: - Zespół Szkół w Chmielnie ok. 65 000 litrów/rok (jednorazowa dostawa 4 000 litrów) - Gminny Ośrodek Kultury w Chmielnie ok. 40 000 litrów/rok (jednorazowa dostawa 5 000 litrów) - Szkoła Podstawowa w Reskowie ok. 8 500 litrów/rok (jednorazowa dostawa 3 000 litrów) -Szkoła Podstawowa w Kożyczkowie ok. 9 000 litrów/rok (jednorazowa dostawa 1 500 litrów) Realizacja dostaw sukcesywnie w terminach i ilościach według zamówień składanych przez dyrektorów szkół: Witoldem Maćków tel. 684-22-23 - Chmielno, Aleksandrę Tackowiak tel. 684-58-68 - Reskowo, Genowefą Puzdrowską tel. 684-23-83 - Kożyczkowo, Wandę Szczęsną tel. 684-22-05 - GOK. Dostawca będzie dostarczał olej opałowy po hurtowej cenie sprzedaży brutto za 1 litr obowiązującej w dniu dostawy w rafinerii zaopatrującej Dostawcę z uwzględnieniem stałego wskaźnika marży - tak ustalona cena stanowi cenę ryczałtową brutto zakupu 1 litra oleju opałowego. Wysokość marży nie ulegnie zmianie w czasie trwania umowy. W cenie zakupu zawarty będzie koszt transportu do miejsca przeznaczenia. Do wystawionej przez dostawcę faktury każdorazowo Dostawca dołącza świadectwo jakości oleju, dokument WZ z ceną brutto z dnia dostawy oraz wydruk z licznika potwierdzający ilość dostarczonego oleju a także kopię informacji producenta o aktualnej cenie jednego litra paliwa potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, Inne podstawy odrzucenia oferty: kserokopie dokumentów nie zawierają potwierdzenia za zgodność z oryginałem każdej strony dokumentu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Podpisany na wszystkich stronach projekt umowy zał. nr 3. do SIWZ, 6. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publiczny. Koncesja powinna zawierać wszystkie strony a w razie zmian decyzji - decyzję pierwotną i zmieniającą. 7. Kopia polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej działalności, która obejmuje miedzy innymi transport i rozładunek u odbiorcy. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, - oferta winna zawierać dokumenty wskazane w pkt 1 ppkt. 2, 4, 6 i 7 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnione/ą do podpisania oferty (każda zapisana strona).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chmielno.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach