Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do siedziby Zamawiającego oraz obsługa serwisowa dostarczonego sprzętu

Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Pułaskiego 19/21
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 025 644-61-22 w. 204
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
    ul. Pułaskiego 19/21
    08-110 Siedlce
    tel. 025 644-61-22 w. 204
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do siedziby Zamawiającego oraz obsługa serwisowa dostarczonego sprzętu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a)Drukarka laserowa - szt. 4 monochromatyczna A4, sieciowa z dupleksem b)Drukarka laserowa - szt. 1, monochromatyczna A4, sieciowa z dupleksem c)Konsola zarządzająca KVM - szt. 1 d)Monitor 52 cale LCD - szt. 1 e)Tablica interaktywna - 1 szt. f)Licencja dostępowa do programu do nagrywania płyt CD/DVD wraz z nośnikiem i licencją na 3 stanowiska Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych; e)spełniają wymogi określone w SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową tj. według zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 Ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. c)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 3 dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości (w zł), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje), według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki serwisu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach