Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Pułaskiego 19/21
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 025 644-61-22 w. 204
- Data zamieszczenia: 2009-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
ul. Pułaskiego 19/21
08-110 Siedlce
tel. 025 644-61-22 w. 204 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.praca.siedlce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do siedziby Zamawiającego oraz obsługa serwisowa dostarczonego sprzętu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do siedziby Zamawiającego oraz obsługa serwisowa dostarczonego sprzętu: a)Drukarka laserowa - szt. 4 monochromatyczna A4, sieciowa z dupleksem b)Drukarka laserowa - szt. 1, monochromatyczna A4, sieciowa z dupleksem c)Konsola zarządzająca KVM - szt. 1 d)Monitor 52 LCD - szt. 1 e)Tablica interaktywna - 1 szt. f)Licencja dostępowa do programu do nagrywania płyt CD-DVD wraz z nośnikiem i licencją na 3 stanowiska - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych; e)spełniają wymogi określone w SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową tj. według zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ i innych wymaganych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 Ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. b)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 3 dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości (w zł), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje), według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki serwisu
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca.siedlce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną