Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Jeleniej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 58-560 Jelenia Góra, ul. Rataja 9
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (075) 64 32 260 , fax. (075) 64 32 268
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Jeleniej Górze
ul. Rataja 9 9
58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. (075) 64 32 260, fax. (075) 64 32 268
REGON: 23046722800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wordjg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Jeleniej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Komputer stacjonarny zestaw nr.1 - (zestaw składający z jednostki centralnej, klawiatury, myszy optycznej, wraz z oprogramowaniem spełniający wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia -załącznik nr do SIWZ) 30213000-5 19 szt. 2 Monitor komputerowy LCD 17 do zestawu nr.1, spełniający wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia -załącznik nr do SIWZ) 30231310-3 17 szt. 3 Serwer -(składający się z jednostki centralnej, klawiatury, myszy optycznej wraz z oprogramowaniem spełniający wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia -załącznik nr do SIWZ) 48820000-2 1 szt. 4 Zasilacz awaryjny (UPS) spełniający wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr do SIWZ) 30237280-5 19 szt. 5 Komputer stacjonarny zestaw nr. 2 - (zestaw składający z jednostki centralnej, klawiatury, myszy optycznej, wraz z oprogramowaniem spełniający wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia -załącznik nr do SIWZ) 30213000-5 1 szt. 6 Komputer stacjonarny zestaw nr. 3 - (zestaw składający z jednostki centralnej, klawiatury, myszy optycznej, wraz z oprogramowaniem spełniający wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia -załącznik nr do SIWZ) 30213000-5 1 szt. 7 Monitor komputerowy LCD 22 do zestawu nr. 2 oraz zestawu nr. 3, spełniający wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia -załącznik nr do SIWZ) 30231310-3 2 szt. 8 Drukarka laserowa monochromatyczna nr 1, spełniająca wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr do SIWZ) 30232110-8 1 szt. 9 Drukarka laserowa monochromatyczna nr 2, spełniająca wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr do SIWZ) 30232110-8 2 szt. 10 Skaner, spełniający wymagania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr do SIWZ) 33261200-9 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 2 000PLN (słownie: dwa tysiące złotych). Oferta jest zabezpieczona wadium, jeżeli wpłacona przelewem kwota w chwili otwarcia ofert znajduje się na koncie zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 3. Posiadają niezbędna wiedzę, doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 9.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, iż zapłata za faktyczne wykonanie zamówienia nastąpi w terminie 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 5. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny warunków podmiotowych według formuły (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 9.1.2 (SIWZ)składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu/-ów, o których mowa w pkt 9.2(SIWZ), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaparafowany projekt umowy. 7. Wymagane jest, aby producent zaproponowanego sprzętu posiadał certyfikaty: ISO 9002 oraz ISO 14001. 8. Wymagane jest, aby Wykonawca dołączył pełną dokumentację, do każdego oferowanego produktu (kartę katalogową) standardowo dostarczaną przez producenta. 9. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składających wspólna ofertę, np. konsorcjów, spółek cywilnych), aby: 10.Każdy z nich oddzielnie udokumentował, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie powierzonym mu do wykonania w ramach niniejszego zamówienia. 11. W przypadku wymaganej wiedzy i doświadczenia, każdy podmiot udokumentował wiedzę i doświadczenie w zakresie powierzonych mu do wykonania. 12. Podmioty udokumentowały, że łącznie spełniają wymagane warunki w zakresie potencjału ekonomicznego, finansowego oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 13. Każdy z nich oddzielnie udokumentował, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy. 14. Ustanowiły Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wordjg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej - 3 zadania
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa sprzętu, oprogramowania i akcesoriów komputerowych.
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa wraz z obsługą serwisową sprzętu komputerowego - notebooki, stacje bazowe, PC, Monitory, osprzęt komputerowy na potrzeby ZNiO
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa i montaż sprzętu komputerowego. Postępowanie Nr WCH.2420.3.2016.HS
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa sprzętu i oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Głogowie
Dodano: 2016-03-17 - Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2016-02-15 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i licencjami dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na części. Sprawa R0AP0000.272.1.2016
Dodano: 2016-01-20 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i licencjami dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Sprawa R0AP0000.272.102.2015
Dodano: 2015-12-10 - Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
Dodano: 2015-12-10