Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku.

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania wymienionych i opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań: 1) Zadanie 1 (poz. nr 1,2,3,4 załącznika nr 2 do SIWZ) obejmuje dostawę: -zestawów komputerowych typ 1 - jednostka centralna z monitorem 19 LCD - 51 sztuk, -zestawów komputerowych typ 2 - jednostka centralna z monitorem 21 LCD - 3 sztuki, -notebooków typ 1 z LCD 13,3 - 7 sztuk, -notebooków typ 2 z LCD 15,4- 21 sztuk. na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ. 2) Zadanie 2 (poz. nr 5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17 załącznika nr 2 do SIWZ) obejmuje dostawę: -drukarek laserowych kolorowych A4 z wbudowaną kartą sieciową i modułem dupleksu - 7 sztuk, -drukarek laserowych monochromatycznych A4 z wbudowaną kartą sieciową i modułem dupleksu - 9 sztuk, -urządzeń wielofunkcyjnych laserowych monochromatycznych A4 (drukarka/skaner/ksero) z wbudowaną kartą sieciową i modułem dupleksu - 2 sztuki, -drukarki atramentowej kolorowej A4 przenośnej do notebooka z baterią - 1 sztuka, -projektorów multimedialnych - 5 sztuk, -ekranów do projektorów multimedialnych - 5 sztuk, -pamięci przenośnej flash 4GB (pendrive) - 32 sztuk, -dodatkowego zasobnika papieru do drukarki OKI C9650 HDN (kod: 42831303) - 1 sztuka, -skanerów przenośny, rolkowych, kolorowych - 4 sztuk, -programu do tworzenia animacji z wykorzystaniem grafiki wektorowej - 1 sztuka, -programu do edycji grafiki wektorowej - 2 sztuk, -programu do obsługi publikacji elektronicznych - 1 sztuka, -programu do tworzenia, przetwarzania i publikowania raportów biznesowych - 1 sztuka, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5b do SIWZ. 3.Określone w załączniku nr 2 do SIWZ parametry techniczne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę sprzęt i oprogramowanie. 4.Wykonawca dostarczy w/w sprzęt z oprogramowaniem, własnym transportem, do wskazanych pomieszczeń w siedzibie zamawiającego przy ul.Okopowej 21/27 oraz przy ul.Augustyńskiego 2 w Gdańsku. 5.Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w §2 załącznika nr 5a i 5b do SIWZ - Wzory umów. 6.Wykonawca zainstaluje i uruchomi dostarczony sprzęt w siedzibie Zamawiającego, a następnie dokona wstępnego szkolenia użytkowników. 7.Wszystkie komputery i notebooki muszą być dostarczone z zainstalowanym systemem, nie wymagającym aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft Corp. Numer Produkt Key na etykiecie Certyfikatu autentyczności (COA) na komputerze musi być ten sam, co numer Produkt Key systemu zainstalowanego w komputerze. 8.Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego stanowiącego przedmiot zamówienia zostaną potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. Podpisany przez obie strony zamówienia protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 9.Termin realizacji zamówienia: 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 10.Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemne gwarancje jakości na przedmiot zamówienia udzielone przez producenta sprzętu. Wymagany okres gwarancji: 1) dla Zadania 1 a. dla pozycji 1, 2, 3, 4 wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ - minimum 3 lata, 2) dla Zadania 2 a. dla pozycji 5, 6, 7, 9 wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ - minimum 2 lata, b. dla pozycji 8, 10, 11, 12, 13 wymienionej w załączniku nr 2 do SIWZ - minimum 1 rok, c. dla pozycji 14, 15, 16, 17 wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ - zgodnie z warunkami licencji udzielonymi przez producenta oprogramowania. Wykonawca udzieli 3-miesięcznej gwarancji na jakość nośników. W ramach gwarancji wykonawca zobowiązuje się do wymiany nośników wykazujących wady fizyczne, na nowe, wolne od wad, w czasie nie dłuższym niż 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. 11.Zamawiający wymaga, aby naprawy gwarancyjne były realizowane przez autoryzowany serwis producenta sprzętu w siedzibie Zamawiającego (serwis on-site).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wymagania podmiotowe: 1) W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, w szczególności: - wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawę (lub co najmniej dwie dostawy) sprzętu odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości łącznej dostaw nie mniejszej niż 400.000 złotych brutto. b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Wymagania przedmiotowe: 1) Producent sprzętu określonego w pozycjach nr 1,2,3,4 załącznika nr 2 do SIWZ, posiada certyfikat ISO 9001:2000 oraz ISO 14001 lub równoważne. 2) Serwis który będzie świadczył usługi gwarancyjne sprzętu określonego w pozycjach nr 1,2,3,4 załącznika nr 2 do SIWZ posiada certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny. 3) Oferowane zestawy komputerowe (jednostki centralne bez napędów nośników danych), określone w pozycjach nr 1, 2 załącznika nr 2 do SIWZ nie przekraczają poziomu głośności (ciśnienia akustycznego) o wartości 27 dB (LpAm) mierzonego zgodnie z normą PN-ISO 9296 lub z inną równoważną normą. 4) Dostarczane komputery, urządzenia i elementy komputerów muszą spełniać wymagania dotyczące oceny zgodności wynikające z ustawy z dnia 15 grudnia 2006 roku o zmianie ustawy o systemie zgodności oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. z 29.12.2006r. Nr 249, poz. 1834). 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę w ofercie, wyszczególnionych w §5, na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości łącznej nie mniejszej niż 400.000 złotych brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Wykonawcy składają wraz z ofertą następujące dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy i usługi wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) Kopie certyfikatów ISO 9001:2000 oraz ISO 14001 (lub równoważnych) dla producenta sprzętu określonego w pozycjach nr 1,2,3,4 załącznika nr 2 do SIWZ. 2) Kopie certyfikatu ISO 9001:2000 (lub równoważnego) dla serwisu który będzie świadczył usługi gwarancyjne sprzętu określonego w pozycjach nr 1,2,3,4 załącznika nr 2 do SIWZ. 3) Kopię oświadczenia producenta sprzętu określonego w pozycjach nr 1, 2 załącznika nr 2 do SIWZ potwierdzające, że oferowane zestawy komputerowe (jednostki centralne bez napędów nośników danych) nie przekraczają poziomu głośności (ciśnienia akustycznego) o wartości 27 dB (LpAm) mierzonego zgodnie z normą PN-ISO 9296 lub z inną równoważną normą. 4) Oświadczenie wykonawcy, że oferowany sprzęt spełnia wymagania dotyczące oceny zgodności, zgodnie z §3 ust.2 pkt.4 SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokumenty wymienione w §5 ust.1 pkt.2, składa każdy z podmiotów tworzących konsorcjum. Dokument wymieniony w §5 ust.1 pkt.3 składa pełnomocnik, przy czym warunek określony w §3 ust.1 pkt.1 lit.a może być spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa w ust.1 pkt.1 powyżej, składa każdy z Wykonawców w zakresie, który go dotyczy. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt.2 i pkt.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokument, o którym mowa w ust.4 pkt.a musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust.4 pkt.b, musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach