Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Mazowieckiego centrum Stomatologii Sp. z o.o.

Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 00-301 Warszawa, ul. Nowy Zjazd
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 55 69 400 , fax. 22 55 69 403
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
    ul. Nowy Zjazd 1
    00-301 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 55 69 400, fax. 22 55 69 403
    REGON: 14204948200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcs-przychodnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Mazowieckiego centrum Stomatologii Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - sprzęt komputerowy i licencje 1. Komputer AIO - szt. 1 1.1. Typ komputera: All in One, 1.2. Procesor 64 bitowy minimum 4-rdzeniowy, 4- wątkowy, wykonany w technologii minimum 14nm, wyposażony w zintegrowany układ graficzny, obsługujący instrukcje, SSE 4.1, SSE 4.2, wspierający pamięć DDR4, 1.3. Rozmiar ekranu 21-24”, rozdzielczość 1920x1080 lub 1920x1200, 1.4. Pamięć 8GB RAM DDR4, 1.5. Interface grafiki zintegrowany z procesorem, 1.6. Łączność: Interface sieciowy FastEthernet 10/100/1000 Mb full-duplex, Wi-Fi 802.11 b/g/n, Bluetooth, 1.7. Dysk twardy min. 240 GB SSD lub min 500 GB SATA, 1.8. Zewnętrzne porty we-wy: min 2 x USB 2.0, 2 x USB 3.0, 1x VGA, HDMI/DP, RJ-45,czytnik kart pamięci, wyjście słuchawkowe/mikrofonowe, 1.9. Nagrywarka DVD+/-RW, wewnętrzna, 1.10. Wbudowane głośniki 2szt., 1.11. Dołączone oprogramowanie zawierające sterowniki, 1.12. System operacyjny: Windows 10 Pro PL 64 bit, 1.13. Gwarancja: minimum 1 rok, 1.14. Dołączone akcesoria: Zasilacz, klawiatura, mysz optyczna, 1.15. Producent komputera musi posiadać ogólnopolską infolinię zapewniającą wsparcie produktu, stronę internetową z której można pobrać sterowniki do popularnych systemów operacyjnych w tym Windows 10 64-bit. 2. Terminale - szt. 8 2.1. Współpraca z MS Windows 2019 Standard Terminal Serwer 64 bity, 2.2. Windows Embedded Compact 7 lub Windows 10 IOT Enterprise, 2.3. Zainstalowany dwu rdzeniowy procesor o szybkości minimum 1.5GHz, 2.4. Zewnętrzne porty we-wy: min 6 x USB z czego min 2 z przodu terminala, 2x DisplayPort, 1xVGA , 1 x RJ-45 10/100/1000 Mbit/s, 2.5. Zintegrowana karta dźwiękowa, 2.6. Zainstalowana pamięć minimum 8 GB RAM DDR4, 2.7. Dołączona klawiatura i mysz optyczna USB, 2.8. Do każdego modelu dołączony uchwyt do mocowania terminala do monitora (standard VESA 100x100), 2.9. Gwarancja minimum 3 lata z naprawą na miejscu lub wymianą. Gwarancja obejmuje części i robociznę, 2.10. Producent komputera musi posiadać ogólnopolską infolinię zapewniającą wsparcie produktu, stronę internetową z której można pobrać sterowniki do popularnych systemów operacyjnych w tym Windows 10 64-bit. 3. Dyski NAS - szt. 4 3.1. Dyski 8TB 3.5 cala, 7200rpm, min 128MB cache, interfejs SATA-III , oferowane dyski powinny być przeznaczone wg producenta do serwerów, macierzy, NAS (model QNAP 419). Gwarancja minimum 3 lata z naprawą na miejscu lub wymianą. Gwarancja obejmuje części i robociznę, 4. Licencje terminalowe - szt. 8 Licencje terminalowe na urządzenie do MS Windows Serwera 2019 Standard 64bity. 5. Stacje robocze na potrzeby zespołu IT - szt. 2 5.1. Typ komputera: stacja robocza, 5.2. Obudowa typu tower, 5.3. Procesor 64 bitowy 6-rdzeniowy, wykonany w technologii minimum 14nm, 9MB cache, maksymalna ilość obsługiwanej pamięci 128GB DDR4, obsługujący instrukcje, SSE 4.1, SSE 4.2, AVX 2, 5.4. Płyta główna posiadająca możliwość wpięcia kart 2szt. - PCI Express x1, oraz 1 szt. PCI Express x16. Wersja PCI Express 3.0. 2 banki pamięci RAM, 5.5. Pamięć 16 GB RAM DDR4 2666MHz działająca w trybie dual channel, 5.6. Karta graficzna zintegrowana, obsługująca rozdzielczość minimum 4096x2304@60Hz, 5.7. Łączność: Interface sieciowy FastEthernet 10/100/1000 Mb full-duplex, wbudowany w płytę główną, 5.8. Dysk twardy min. 240GB SSD 6Gb/s i 1 TB HDD, 5.9. Nagrywarka DVD-ROM, wewnętrzna, SATA, 5.10. Zewnętrzne porty we-wy: HDMI, VGA, RJ-45min 6 x USB z tego minimum 2 USB.3.0 na przednim panelu komputera, wyjście słuchawkowe/mikrofonowe, czytnik kart pamięci 5.11. Dołączone oprogramowanie zawierające sterowniki, 5.12. System operacyjny: Windows 10 Pro PL 64-bit, 5.13. Gwarancja: minimum 3 lata, 5.14. Dołączone akcesoria: klawiatura, mysz optyczna, 5.15. Producent komputera musi posiadać ogólnopolską infolinię zapewniającą wsparcie produktu, stronę internetową z której można pobrać sterowniki do popularnych systemów operacyjnych w tym Windows 10 64-bit. 6. Monitory LCD (1300/2600) - szt.2 Monitor LCD 27” kontrast: 1000:1, matryca IPS matowa, jasność: 350cd, czas reakcji: 8ms, rozdzielczość 2560 x 1440 (WQHD), kąty widzenia 178/178, Redukcja migotania (Flicker free), Filtr światła niebieskiego, złącza: D-SUB, HDMI, DP, możliwość regulowania wysokości, kąta pochylenia, wbudowany HUB USB na minimum 2 porty USB 3.0, gwarancja minimum 3 lata. Część 2 - sprzęt komputerowy 1. Wkładki SFP+ oraz RJ-45 10 Gb/s oraz patchcordy - komplet 1.1. Wkładki SFP+ 10Gb/s 850nm 300m, wielomodowy, do switchy Dell EMC S4048-ON - szt. 7 1.2. Wkładki z SFP+ do RJ-45 10 Gb/s do switcha Dell EMC S4048-ON szt. 14 1.3. Pachcord światłowodowy 850nm, 2 metry szt. 7 1.4. Patchcord RJ-45 10Gb/s, 2 metry szt. 14 1.5. Switche Dell EMC S4048-ON są objęte autoryzowana gwarancją Dell dlatego zaproponowane urządzenia nie mogą w żaden sposób naruszać warunków gwarancji. 1.6. Gwarancja minimum 1 rok Część 3 - rozbudowa systemu automatycznej digitalizacji dokumentów na potrzeby elektronicznej dokumentacji medycznej zgodnie z normą PN-EN ISO 10781 przy zachowaniu formy pisemnej na nośniku zmazywalnej folii – Informatyka w ochronie zdrowia –o 9 stanowisk. I) Opis przedmiotu zamówienia. Przez system automatycznej digitalizacji dokumentów papierowych rozumiany jest sprzęt i oprogramowanie, które umożliwia jednoczesne powstawanie wersji analogowej i elektronicznej dowolnego, ustrukturyzowanego dokumentu. W ramach przetworzonego dokumentu cyfrowego powinien automatycznie powstawać plik w wersji pdf tworzonego dokumentu oraz xml z danymi zawartymi w strukturze dokumentu. W szczególności system powinien gwarantować zapisy z normy w zakresie: 1. IN.1.1 – uwierzytelnianie podmiotu tworzącego dokumentację poprzez podpis biometryczny. 2. IN.1.5 – system powinien zawierać obiektywne znaczniki czasu identyfikujące czas początkowego wpisu oraz modyfikacji danych, oraz identyfikować aktora/podmiot biorący udział w powstawaniu lub zmianie dokumentu. 3. IN.1.6 – dane powinny być zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający ich odtworzenie na skutek zagubienia nośnika danych. 4. IN.1.7 – system powinien zapewniać możliwość powiązania każdej treści z autorem tej treści. 5. IN.1.9 – system powinien zapewniać pacjentom możliwość weryfikacji dokumentacji w momencie jej powstawania, a także udzielania zgody na przetwarzane dane w sposób możliwy do zaakceptowania przez każdego pacjenta (złożenie podpisu odręcznego) System ma umożliwiać wypełnianie dokumentu przez różnych pacjentów na jednym nośniku, danych (np. zafoliowany dokument) przy pomocy długopisów cyfrowych. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Dostawy sprzętu umożliwiającego wykonanie funkcjonalności systemu – długopisy cyfrowe - 9 sztuk. 2. Dostawa licencji do pracującego u zamawiającego systemu 3. Świadczenia usługi serwisowej wraz z nadzorem autorskim dla wszystkich przekazywanych licencji. II) Wymagana zgodność z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem Dostarczane oprogramowanie musi być zintegrowane z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem. Wymagana jest integracja umożliwiająca przekazywanie dokumentów do repozytorium EDM jak i wyświetlanie informacji z dokumentów wprowadzanych bezpośrednio do repozytorium EDM w systemie HIS. . Wymagania dotyczące licencji: 1) Licencje mają być zainstalowane w systemie z określeniem uprawnień do ich wykorzystywania na serwerze i stacjach roboczych. 2) Wykonawca oświadcza, że przysługują mu prawa do sprzedaży licencji lub posiada nadane przez jej autora prawo do udzielania sublicencji na użytkowanie Oprogramowania Aplikacyjnego. 3) Wykonawca udzieli Zamawiającemu licencji/sublicencji na użytkowanie Oprogramowania Aplikacyjnego, którego zakres funkcjonalny został określony poniżej. 4) Licencja/sublicencja na użytkowanie Oprogramowania Aplikacyjnego jest licencją niewyłączną i zostaje udzielona Zamawiającemu na czas nieokreślony. 5) Zamawiający ma prawo do rozpowszechniania bez ograniczeń danych i dokumentów utworzonych za pomocą Systemu. 6) Wykonawca zapewni, że jest autorem tworzonego systemu i posiada prawa autorskie i majątkowe do kodów źródłowych aplikacji, dzięki czemu może w dowolny sposób kształtować potencjalne nowe funkcjonalności Systemu. IV) Wymagania dotyczące serwisu i nadzoru autorskiego W ramach usług serwisowych i udzielonej gwarancji - przez okres 12 miesięcy od daty podpisania Końcowego Protokołu Odbioru – bezusterkowego, Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność systemu poprzez nieodpłatne usuwanie awarii, błędów i usterek programistycznych w dostarczonym i istniejącym oprogramowaniu, nieodpłatne dostarczanie nowych wersji oprogramowania, aktualizacji i poprawek oraz ich aplikowanie, stałą nieodpłatną adaptację do wymogów obowiązującego prawa oraz bezpłatne udzielanie konsultacji telefonicznych, wykonawca będzie nieodpłatne dostarczał nowe wersje oprogramowania, aktualizacje i poprawki wraz z ich aplikowaniem, stałą nieodpłatną adaptację do wymogów obowiązującego prawa jak również świadczył bezpłatnie usługę nadzoru autorskiego w tym okresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawa w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) Wypełniony Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik 1. do SIWZ (w zależności od wybranej części); 3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu, 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 5) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 4 6) Pełnomocnictwa - jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach