Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Centrum Nauki Kopernik, nr zamówienia 29/2009/CNK

Centrum Nauki Kopernik ogłasza przetarg

  • Adres: 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4920505 , fax. 022 4920500
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Nauki Kopernik
    ul. Mokotowska 17 17
    00-640 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4920505, fax. 022 4920500
    REGON: 14060331300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rejestru Instytucji Kultury, prowadzonego przez m.st. Warsza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Centrum Nauki Kopernik, nr zamówienia 29/2009/CNK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA CENTRUM NAUKI KOPERNIK: a) Część I - Komputer przenośny typ I - 1 szt. Poniższe parametry spełnia np. HP ProBook 4710s parametry techniczne w załączniku nr 1 pkt. II.1 do SIWZ; - Komputer przenośny typ II - 4 sztuki. Poniższe parametry spełnia np. HP ProBook 4310s parametry techniczne w załączniku nr 1 pkt. II.2 do SIWZ; - Komputer przenośny typ III - 10 sztuk. Poniższe parametry spełnia np. HP ProBook 4510s parametry techniczne w załączniku nr 1 pkt. II.3 w załączniku nr 1 do SIWZ; b) Część II - Monitor LCD 22- 5 sztuk. Poniższe parametry spełnia np. AOC Monitor LCD 2230Fm parametry techniczne w załączniku nr 1 pkt. II.4 do SIWZ; - Monitor LCD 19 - 5 sztuk. Poniższe parametry spełnia np. AOC 19 919P2 parametry techniczne w załączniku nr 1 pkt. II.5 do SIWZ; c) Część III - Stacja dokująca dla komputerów przenośnych - 17 sztuk w parametry techniczne w załączniku nr 1 pkt. II.6 do SIWZ; d) Część IV - Dysk twardy - 4 sztuki parametry techniczne w załączniku nr 1 pkt. II.7 do SIWZ; e) Część V - UPS - 5 sztuk. Poniższe parametry spełnia np. UPS Ever Duo II 800 parametry techniczne w załączniku nr 1 pkt. II.8 do SIWZ; f) Część VI - Przełącznik - 1 sztuka. Poniższe parametry spełnia np. 3Com Switch 4210 52-Port, parametry techniczne w załączniku nr 1 pkt. II.9 do SIWZ. g) Część VII Komputery przemysłowe - 6 sztuk. Poniższe parametry spełnia np. AEC-6860 parametry techniczne w załączniku nr 1 pkt. II.10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie Zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w Postępowaniu, Wykonawcy zobowiązani są przedstawić wraz z Ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w Postępowaniu. Wykonawca składa wraz z Ofertą: 2.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (według Załącznika nr 2 do SIWZ). 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania Ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2.2 może być przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2.1 należy przedstawić w formie oryginału. 3. W przypadku Oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia oświadczenie, o którym mowa w pkt 2.1 ma obejmować spełnianie warunków przez wszystkich Wykonawców, a dokument wymieniony w punkcie 2.2, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 4. Ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia, do Oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie Zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie Zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania Oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii, za wyjątkiem kopii pełnomocnictwa. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 2.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania Ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów załączonych do Oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.org.pl/zamowienia_publiczne.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach