Przetargi.pl
Część I - Druk offsetowy i dostawa publikacji Usługi Cześć II - Druk offsetowy i dostawa publikacji Jak poradzić sobie na rynku nieruchomości Cześć III - Druk offsetowy i dostawa publikacji Learn more Cześć IV - Druk offsetowy i dostawa publikacji Prawo konkurencji - podstawowe pojęcia

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5560129 , fax. 022 8270843
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    Pl. Powstańców Warszawy 1 1
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5560129, fax. 022 8270843
    REGON: 00621278900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I - Druk offsetowy i dostawa publikacji Usługi Cześć II - Druk offsetowy i dostawa publikacji Jak poradzić sobie na rynku nieruchomości Cześć III - Druk offsetowy i dostawa publikacji Learn more Cześć IV - Druk offsetowy i dostawa publikacji Prawo konkurencji - podstawowe pojęcia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I Druk offsetowy i dostawa do siedziby UOKiK publikacji Usługi format: B5 (160x237mm), liczba stron: 80 + okładka, okładka: kreda z folią błysk jednostronnie, 250 g, 4+0, środek: offset 90 g, 4+4, oprawa: zeszytowa, nakład: 500 egzemplarzy. Termin realizacji: 5 dni roboczych. Wykonawca otrzyma pliki produkcyjne publikacji w dniu podpisania umowy. Dodatkowo Wykonawca dokona zmian w projekcie polegających na aktualizacji daty i danych teleadresowych. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II Druk offsetowy i dostawa do siedziby UOKiK publikacji Jak poradzić sobie na rynku nieruchomości format: B5 (160x237mm), liczba stron: 52+ okładka, okładka: kreda z folią błysk jednostronnie, 250 g, 4+0, środek: offset 90 g, 4+4, oprawa: zeszytowa, nakład: 500 egzemplarzy. Termin realizacji: 5 dni roboczych. Wykonawca otrzyma pliki produkcyjne publikacji w dniu podpisania umowy. Dodatkowo Wykonawca dokona zmian w projekcie polegających na aktualizacji daty i danych teleadresowych. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części III Druk offsetowy i dostawa do siedziby UOKiK publikacji Learn more Broszura o Urzędzie, wersja angielska format: A4 (280x210 mm), liczba stron: 20 + okładka, okładka: 250 g, folia matowa jednostronnie, lakier wybiórczy, 4+4, środek: kreda 130 g, 4+4, oprawa: klejona, nakład: 300 egzemplarzy. Termin realizacji: 5 dni roboczych. Wykonawca otrzyma pliki produkcyjne publikacji w dniu podpisania umowy. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części IV Druk offsetowy i dostawa do siedziby UOKiK publikacji Prawo konkurencji - podstawowe pojęcia format: B5 (160x237mm), liczba stron: 28 + okładka; okładka: kreda z folią błysk jednostronnie, lakier wybiórczy, 250g, 4+0, środek: offset 90 g, 1+1, oprawa: zeszytowa, nakład: 500 egzemplarzy. Termin realizacji: 5 dni roboczych. Wykonawca otrzyma pliki produkcyjne publikacji w dniu podpisania umowy. Dodatkowo Wykonawca dokona zmian w projekcie polegających na aktualizacji daty wydania publikacji oraz usunięciu logotypu i danych teleadresowych. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 796100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Dotyczy Części I - zrealizowali co najmniej dwa zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie druk publikacji (min. 40 stron), o wartości nie mniejszej niż 2 500,00 zł brutto każde. Dotyczy Części II - zrealizowali co najmniej dwa zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie druk publikacji (min. 30 stron), o wartości nie mniejszej niż 2 500,00 zł brutto każde. Dotyczy Części I - zrealizowali co najmniej dwa zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie druk publikacji (min. 20 stron), o wartości nie mniejszej niż 1 500,00 zł brutto każde. Dotyczy Części II - zrealizowali co najmniej dwa zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie druk publikacji (min. 10 stron), o wartości nie mniejszej niż 1 500,00 zł brutto każde. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1.1 Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą złożyć oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2 W przypadku Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, przedmiotowe oświadczenie: w zakresie spełniania wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 - składa każdy odrębnie, natomiast w zakresie określonym w art. 22 ust.1 pkt 2 i 3 - wszyscy łącznie. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca musi złożyć: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Do Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie znajdują regulacje określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca musi złożyć: 3.1 Wykaz wykonanych - Załącznik nr 2 dla Część I do SIWZ, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. druku offsetowego publikacji (min. 40 stron). Zamawiający wymaga wykazania się wykonaniem minimum dwóch zamówień dotyczących wykonania usługi druku o wartości nie mniejszej niż 2 500,00 zł brutto każde. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy). Wykaz wykonanych - Załącznik nr 2 dla Część II do SIWZ, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. druku offsetowego publikacji (min. 30 stron). Zamawiający wymaga wykazania się wykonaniem minimum dwóch zamówień dotyczących wykonania usługi druku o wartości nie mniejszej niż 2 500,00 zł brutto każde. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy). Wykaz wykonanych - Załącznik nr 2 dla Część III do SIWZ, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. druku offsetowego publikacji (min. 20 stron). Zamawiający wymaga wykazania się wykonaniem minimum dwóch zamówień dotyczących wykonania usługi druku o wartości nie mniejszej niż 1 500,00 zł brutto każde. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy). Wykaz wykonanych - Załącznik nr 2 dla Część IV do SIWZ, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. druku offsetowego publikacji (min. 10 stron). Zamawiający wymaga wykazania się wykonaniem minimum dwóch zamówień dotyczących wykonania usługi druku o wartości nie mniejszej niż 1 500,00 zł brutto każde. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy). 3.2 Do powyższego wykazu Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego / odbiorcę usługi. C. Wykaz dokumentów i oświadczeń załączanych do oferty: 1. Dokumenty wymienione w punkcie B, 2. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć: a) pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie (stanowiące oświadczenie każdego z podmiotów) wystawione zgodnie z dyspozycją zawartą w pkt 10.12, 10.13, 10.14 Części I SIWZ, b) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi załączyć dokumenty wymienione w pkt 1.1, 2.1 i 2.2 lit. B Części III SIWZ, c) Wszystkie dokumenty Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danej oferty i być złożone łącznie, d) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5. Prawidłowo wypełniony Formularz Ofertowy odrębnie dla każdej Części - Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uokik.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach